|
|
發表於 2010-2-12 01:22:35
|
顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-2-12 01:18 AM 發表 
冇人收風,就自己做功課囉
電腦已冇用
平時一定要把握傾計機會
唔係曼__前鋒,係侯城前鋒,機會不多,次次都要珍惜
唔好只講學校野
又唔好怕凸兀,開口問下私人野囉~當然要自然搵切入點,又分享自己野囉,呢樣睇技巧~
...
風收過(**,如果唔係9知佢d野)
已經盡量把握,但佢好多時蚩住佢d姊妹.......
我不是只講學校野的........但通常講多2講,佢就問我老闆d野(記住係佢問,唔係我講的)
私人野我的確怕凸兀@_@ |
|