找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝178 - 老馬傳

  [複製鏈接]
發表於 2010-2-12 01:20:26 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-12  01:11 AM 發表

唔係囉
當然都有比人串既時候,但都有我串人既時候既

唔好怕羞啦
釋放出來
下次串下人囉

你睇你隔離個,幾勇
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:21:04 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-2-12  01:08 發表

fuxking dxmn right!

我諗佢係怕表明立場後連少少機會都無埋


佢係要唔俾機會你, 就唔俾機會你
同閣下做過或冇做幾多野都未必有關係
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:21:12 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-2-12  01:20 AM 發表

你睇你隔離個,幾勇

橙力?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:22:24 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-2-12  01:20 AM 發表

唔好怕羞啦
釋放出來
下次串下人囉

你睇你隔離個,幾勇

你即係叫我串天才架jei

老實講,我都比hoyte嚇親
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:22:35 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-2-12  01:18 AM 發表

冇人收風,就自己做功課囉

電腦已冇用

平時一定要把握傾計機會
唔係曼__前鋒,係侯城前鋒,機會不多,次次都要珍惜
唔好只講學校野

又唔好怕凸兀,開口問下私人野囉~當然要自然搵切入點,又分享自己野囉,呢樣睇技巧~
...

風收過(**,如果唔係9知佢d野)

已經盡量把握,但佢好多時蚩住佢d姊妹.......
我不是只講學校野的........但通常講多2講,佢就問我老闆d野(記住係佢問,唔係我講的)
私人野我的確怕凸兀@_@
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:24:01 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-12  01:22 AM 發表

你即係叫我串天才架jei

老實講,我都比hoyte嚇親

why?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:24:24 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12  01:22 AM 發表

風收過(**,如果唔係9知佢d野)

已經盡量把握,但佢好多時蚩住佢d姊妹.......
我不是只講學校野的........但通常講多2講,佢就問我老闆d野(記住係佢問,唔係我講的)
私人野我的確怕凸兀@_@ ...

你怕唔怕你太政治?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:25:27 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12  01:24 AM 發表

你怕唔怕你太政治?

fuxk,我真係已經比人=長毛=LSD
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:25:29 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2010-2-12  01:24 AM 發表

why?

我0係度諗你點解唔出聲
但一出聲就好獨到
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:25:48 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12  01:13 發表

我明,我知係要咁做,但未係時候
尸吊,學凸話齋,根本未進入佢世界,只不過由wfc去到比以上以下都不是好一點
so,你叫我依家立即一腳ban埋去?


凸兄都冇講錯喎, 但前提係你要識咁放長線, 仲要將界線模糊化 (唔好清晰定為朋友)

我就話
你根本唔會滿足於/唔係意在做佢朋友的話
就去盡d
還是你都係想識多個 "朋友" / "識多個朋友"咋?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:26:37 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-2-12  01:15 發表

有你一半溝女思維就好了


直接d
佢一拖四
有佢一半都好
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:29:14 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-2-12  01:18 發表

冇人收風,就自己做功課囉

電腦已冇用

平時一定要把握傾計機會
唔係曼__前鋒,係侯城前鋒,機會不多,次次都要珍惜
唔好只講學校野

又唔好怕凸兀,開口問下私人野囉~當然要自然搵切入點,又分享自己野囉,呢樣睇技巧~
問左第一次,可能HEA下你
之後慢慢打開心屝
自自然然,愈講愈多囉


對!

記住
籠統假設
你唔咁做都會有人咁做
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:30:10 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-12  01:25 AM 發表

我0係度諗你點解唔出聲
但一出聲就好獨到

一開始也好驚講野喎
後來看你地猛講我也不甘寂寞喎
多謝你先問我幾時返過去
但全晚最爆係係廁所果度
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:31:18 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12  01:22 發表

風收過(**,如果唔係9知佢d野)

已經盡量把握,但佢好多時蚩住佢d姊妹.......
我不是只講學校野的........但通常講多2講,佢就問我老闆d野(記住係佢問,唔係我講的)
私人野我的確怕凸兀@_@  


哩個 moment
第個私人野你就可以話之啫
新基喎! 仲唔大膽d?
由得佢都變埋舊基先安樂?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:31:50 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12  01:25 發表

fuxk,我真係已經比人=長毛=LSD


你真係=長毛就恨到啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:32:00 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2010-2-12  01:30 AM 發表

一開始也好驚講野喎
後來看你地猛講我也不甘寂寞喎
多謝你先問我幾時返過去
但全晚最爆係係廁所果度

熱狗
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:32:14 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-12  01:29 AM 發表


對!

記住
籠統假設
你唔咁做都會有人咁做

對啊,到時比人食左身位就恨錯難返
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:33:22 | 顯示全部樓層
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-2-12  01:32 AM 發表

熱狗

一諗起也覺很基
以後諗起donald也會諗起熱狗喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:34:45 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2010-2-12  01:33 AM 發表

一諗起也覺很基
以後諗起donald也會諗起熱狗喎

不要亂含亂乃
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:41:19 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2010-2-12  01:33 AM 發表

一諗起也覺很基
以後諗起donald也會諗起熱狗喎

我覺得你同當奴應該2個伕揸住熱狗合照
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 18:44 , Processed in 0.037256 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表