使用道具 舉報
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12 01:43 AM 發表 講起meeting 你地個個都咁型 我坐埋位都有點自愧不如了
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-12 01:47 發表 又串
原帖由 李喂凸 於 2010-2-12 01:51 發表 唔想講多同嫌佢煩都二回事啦 試下再睇己眉頭眼額反應啦 唔好衰到係後者仲有機 追女都係要煩人架啦 其實我都好怕煩 凸別係你估到佢對你冇咩FEEL既 所以都服天才 ...
原帖由 李喂凸 於 2010-2-12 01:51 AM 發表 唔想講多同嫌佢煩都二回事啦 試下再睇己眉頭眼額反應啦 唔好衰到係後者仲有機 追女都係要煩人架啦 其實我都好怕煩 凸別係你估到佢對你冇咩FEEL既 所以都服天才 ...
原帖由 李喂凸 於 2010-2-12 01:52 AM 發表 你扮野啦 未出MEETING話自己係毒男,驚唔點講野
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-12 01:53 AM 發表 冇錯, 就係要天才試 觀察就更要靠佢自己 兜個圈..
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 01:54 發表 目前真係比上次好,起碼回應上友善D,真心D
原帖由 hoyte 於 2010-2-12 01:53 發表 出到來比想像中友善喎
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-12 01:55 AM 發表 你想講新基份人易處理過舊基?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-12 01:56 AM 發表 N年前果次晚餐都唔覺傑夫難相處
原帖由 hoyte 於 2010-2-12 01:57 發表 幾耐?
原帖由 henrytam 於 2010-2-12 01:57 發表 鐘仔連final boss都做埋
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 19:33 , Processed in 0.032232 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.