找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝178 - 老馬傳

  [複製鏈接]
發表於 2010-2-12 01:43:31 | 顯示全部樓層
講起meeting
你地個個都咁型
我坐埋位都有點自愧不如了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:45:38 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12  01:43 AM 發表
講起meeting
你地個個都咁型
我坐埋位都有點自愧不如了

但你係全場焦點
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:46:21 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12  01:43 AM 發表
講起meeting
你地個個都咁型
我坐埋位都有點自愧不如了

x你
我最憎咁樣串我
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:47:08 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12  01:43 AM 發表
講起meeting
你地個個都咁型
我坐埋位都有點自愧不如了

又串
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:48:25 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12  01:43 AM 發表
講起meeting
你地個個都咁型
我坐埋位都有點自愧不如了

串方面真的聞名不如見面
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-2-12 01:51:03 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12  01:43 AM 發表
講起meeting
你地個個都咁型
我坐埋位都有點自愧不如了


界王講o的咁o既說話要俾天誅的
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:51:44 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-12  01:47 發表

又串


It's in his blood.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:52:38 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12  01:43 AM 發表
講起meeting
你地個個都咁型
我坐埋位都有點自愧不如了

你扮野啦
未出MEETING話自己係毒男,驚唔點講野
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:53:15 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-2-12  01:51 發表

唔想講多同嫌佢煩都二回事啦
試下再睇己眉頭眼額反應啦
唔好衰到係後者仲有機

追女都係要煩人架啦
其實我都好怕煩
凸別係你估到佢對你冇咩FEEL既
所以都服天才 ...


冇錯, 就係要天才試
觀察就更要靠佢自己

兜個圈..
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:53:35 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-2-12  01:51 AM 發表

唔想講多同嫌佢煩都二回事啦
試下再睇己眉頭眼額反應啦
唔好衰到係後者仲有機

追女都係要煩人架啦
其實我都好怕煩
凸別係你估到佢對你冇咩FEEL既
所以都服天才 ...

黑歷史係要封印的,OK?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:53:39 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-2-12  01:52 AM 發表

你扮野啦
未出MEETING話自己係毒男,驚唔點講野

出到來比想像中友善喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:54:37 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-12  01:53 AM 發表


冇錯, 就係要天才試
觀察就更要靠佢自己

兜個圈..

目前真係比上次好,起碼回應上友善D,真心D
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:55:49 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12  01:54 發表

目前真係比上次好,起碼回應上友善D,真心D


你想講新基份人易處理過舊基?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:56:25 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2010-2-12  01:53 發表

出到來比想像中友善喎


N年前果次晚餐都唔覺傑夫難相處
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:56:45 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-12  01:55 AM 發表


你想講新基份人易處理過舊基?

除了超被動外,係
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:57:14 | 顯示全部樓層
鐘仔連final boss都做埋
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:57:36 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-12  01:56 AM 發表


N年前果次晚餐都唔覺傑夫難相處

幾耐?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:57:56 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-2-12  01:51 AM 發表

唔想講多同嫌佢煩都二回事啦
試下再睇己眉頭眼額反應啦
唔好衰到係後者仲有機

追女都係要煩人架啦
其實我都好怕煩
凸別係你估到佢對你冇咩FEEL既
所以都服天才 ...

我超怕煩
所以我好難先會有拖拍
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:59:09 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2010-2-12  01:57 發表

幾耐?


答唔出添
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 01:59:33 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-2-12  01:57 發表
鐘仔連final boss都做埋


幾時飛躍進步呀?
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 19:33 , Processed in 0.032232 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表