原帖由 makkaho 於 2010-2-12 00:30 發表 似曾相識的劇情
使用道具 舉報
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 12:54 AM 發表 阿哥,可以的話,立即都得 問題在於,最重要個樣野........人地個反應啊.......... 雖則目前印象良好,但只是良好啊..........
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-12 12:55 AM 發表 不滿翻叮劇情!
原帖由 oolongtea 於 2010-2-12 12:54 AM 發表 咁快諗到咁遠做乜
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 00:33 發表 佢係個d一開始就take action一定嚇親佢個d
原帖由 henrytam 於 2010-2-12 00:39 發表 苗僑偉 程 琛 張可頤 高勵心 謝天華 程 義 李綺虹 繆靈芝 郭政鴻 鄺辛訴 梁烈唯 孔爵錫 王君馨 蘇單虹 曹敏莉 尤嘉莉 羅敏莊 盤妮茜 林子善 華 Dee 高皓正 陳永孝 夏 萍 柯得麗 羅 莽 Leon ...
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 12:56 AM 發表 林公公mode:我今次的方案充滿誠意
原帖由 henrytam 於 2010-2-12 00:40 發表 柯得麗 夏萍
原帖由 Eggio 於 2010-2-12 12:56 AM 發表 You can never be 100% sure about how others react,right? 良好都not enough?
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 00:42 發表 我可唔可以推入少d先射啊?
原帖由 Eggio 於 2010-2-12 00:45 發表 differentiate
原帖由 oolongtea 於 2010-2-12 00:47 發表 but not俾帶
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-12 01:00 AM 發表 你有球王, C朗, 卡卡, etc., 咁有把握近d先射?
原帖由 奇連士文再生 於 2010-2-12 12:54 AM 發表 自認為係毒男就唔好相信自己既分析啦
原帖由 李喂凸 於 2010-2-12 01:00 AM 發表 呢次我企守門源個邊喎 靚女,比人追慣 或 識冇耐已好CLOSE FRD,就可以快攻 新基對愛情態度已唔係一般大學女仔咁,仲要COOL女 慢慢來,不能急 千其唔好太快暗示 做到好好朋友先(其實都難) 要9到 起碼係慢慢由0分到80 ...
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 00:54 發表 阿哥,可以的話,立即都得 問題在於,最重要個樣野........人地個反應啊.......... 雖則目前印象良好,但只是良好啊..........
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 01:00 AM 發表 我知正如癲狗話齋,世上無一定贏的選舉,但目前真係尚在起步階段啊........(尸吊,如果真係起左一定步數,尋晚我真係講d出黎啦)
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 01:03 AM 發表 唔係我自己分析,係佢對任何人的相處方式都大同小異
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-12 01:05 AM 發表 你仲想點先? 想佢調轉追你? 你表白咗/表明立場 唔代表即時有你最想要嘅效果/結果 但你都係要咁做喎
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 18:27 , Processed in 0.036233 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.