原帖由 oolongtea 於 2010-2-12 00:10 發表 俾多少少season天才啦 大家對主動o既range定義唔同o者
使用道具 舉報
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12 12:44 AM 發表 係咪有咩暗示?
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12 00:11 發表 講真,無咩大不了 你有冇搞個gag說是情人節禮物先?
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-12 00:13 發表 你乜野都講到一舊舊咁 我鬼知係普通光纖玫瑰花咩 我又唔得閒跟蹤你 咁你送花俾佢果時同佢講咩? 就咁遞埋佢之後走人?
原帖由 Eggio 於 2010-2-12 12:45 AM 發表 differentiate
原帖由 Eggio 於 2010-2-12 00:14 發表 ok 如果好似日本咁valentine's day有女女每人送一塊朱古力 你憑乜認為那女女對你有比別人不同的感覺?
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 12:45 AM 發表 真係講佢純得似清水啊
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12 12:47 AM 發表 一陣被佢9左後染紅你就喊都無謂了
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12 00:18 發表 有咩關係? 就算全班人笑左都唔會令你9倒條女架喎
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 00:20 發表 我覺得當時個氣氛已經足夠......... 再加強的話 一,會嚇親佢 二,傻的都知道咩事 三,時機未成熟
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-12 00:23 發表 認真講句,安途大大同凸凸應該會幫到你 點樣先係高招我都唔係好識 因為我根本係草食系 而你明顯地係肉食
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 12:48 AM 發表 我好後悔尋晚做咩唔真係打9你一獲甘
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12 00:25 發表 所以咪要搞個gag 天:"基基,你對上一次收花係幾時?" 新基:"我未收過喎 天:"o拿,情人節禮物呀..." 新基:" " 天:"其實係社民連送俾你的" 新基:"E~好衰o架,玩人既=3=" 天:"你想要既話我第日再私人送俾你囉" 新基:" "
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 00:26 發表 以我認識的佢,佢係唔會有呢d反應的
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-12 12:50 AM 發表 你是余家昇嗎? 唔係講客觀情況及條件的話 你通常唔知點搵或者等唔到一個理想時機 咁你仲想唔想俾佢知你鐘意佢?
原帖由 makkaho 於 2010-2-12 00:28 發表 尸吊,我真係好燃僧D人試都未試就話唔得 都唔知你係真係想9人定係係度做SHOW
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 00:29 發表 佢唔係多比人反應的人
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 17:14 , Processed in 0.036330 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.