原帖由 CYBASTER 於 2010-2-12 01:57 發表 我超怕煩 所以我好難先會有拖拍
使用道具 舉報
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-12 01:59 AM 發表 幾時飛躍進步呀?
原帖由 李喂凸 於 2010-2-12 02:00 AM 發表 可能第一次刻意壓抑下 之後就~~
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-12 02:00 AM 發表 係你揀飲擇食咋呱
原帖由 李喂凸 於 2010-2-12 02:02 AM 發表 溝通時 你HEAD住,帶起話題先角色?
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 02:03 發表 基本上,暫時無獨處過 溝通個陣都係有佢D姊妹在左近 如果唔係我點解對無左PE堂的機會咁火大,,,,,,,,,
原帖由 henrytam 於 2010-2-12 02:09 發表 其實我對天才好失望... 9女呢d野我廢柴,唔識分邊d高班邊d低班 不過我係失望在點解要係基基又要清純型
原帖由 henrytam 於 2010-2-12 02:09 AM 發表 其實我對天才好失望... 9女呢d野我廢柴,唔識分邊d高班邊d低班 不過我係失望在點解要係基基又要清純型
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-12 02:11 AM 發表 該找個辣妹?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-12 02:09 AM 發表 有佢d姊妹你照樣可以只主動同佢講野架喎 (就算佢d姊妹當中有人冧你, 搶住用親暱口吻關心你)
原帖由 李喂凸 於 2010-2-12 02:06 AM 發表 怕人煩定自己要諗做咩煩?? 我二者都怕 可以既話 90%溝/拍拖時既活動係散下步,放下狗,傾下計 就最合我心意了
原帖由 李喂凸 於 2010-2-12 02:15 AM 發表 舊基真面目係 ? 都話DANCE SOC 唔多乖女
原帖由 李喂凸 於 2010-2-12 02:27 AM 發表 看清真面目都好
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 02:29 發表 依家呢個根據眾人觀察+評論,真係純得似清水
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 20:03 , Processed in 0.032385 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.