原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28 12:58 AM 發表 抱歉 我想吐
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
使用道具 舉報
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-28 12:59 AM 發表 不過同佢同組,有無怕過會歷史正在重現?
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-28 00:59 發表 咁就唔得喇
原帖由 hoyte 於 2010-2-28 12:53 AM 發表 npnt
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28 12:59 AM 發表 曾聞說這有助逆向思考
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-28 00:59 發表 不過同佢同組,有無怕過會歷史正在重現?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28 12:53 AM 發表 太多人口中堅強的英超防守 N咁多次俾朗尼門前幾碼走空迎頂 頂得靚唔靚都入 朗尼仲唔係球王級?!
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-28 01:01 AM 發表 冇啊 只係同住元朗同見咁夜先送返屋企jei
原帖由 天才守門員 於 2010-2-28 01:00 AM 發表 我不是話事人
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28 01:00 AM 發表 於是未有結識?
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-28 01:01 AM 發表 有冇試過報紙由最後一句讀返轉頭? 好了,我曾試過
原帖由 hoyte 於 2010-2-28 01:02 AM 發表 住邊?近既話下次比我送
原帖由 henrytam 於 2010-2-28 01:03 AM 發表 咁真係9-ed了
原帖由 anto 於 2010-2-28 01:02 AM 發表 未走前,搣一搣佢
原帖由 天才守門員 於 2010-2-28 12:57 AM 發表 佢本來傻傻更咁想選呢PART,我笑笑口同佢講:你咁偉大選呢PART?多謝哂 之後佢就話咁你做囉
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-28 01:04 AM 發表 鳳琴街果頭
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 12:55 , Processed in 0.043822 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.