原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28 01:12 AM 發表 看到了沒? 這就是層次之別!
使用道具 舉報
原帖由 STAM 於 2010-2-28 01:12 AM 發表 你唔係利迷咩
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-28 01:13 AM 發表 只怪你成日當我地玩你 我對你太失望
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28 01:11 AM 發表 咁我都從來想要朗尼多過C朗喎
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28 01:10 AM 發表 這原來有效增強幽默感?!
原帖由 天才守門員 於 2010-2-28 01:14 AM 發表 你無理由要求南華立即踢到好似巴塞咁
原帖由 天才守門員 於 2010-2-28 01:14 發表 你無理由要求南華立即踢到好似巴塞咁
原帖由 CYBASTER 于 2010-2-28 01:16 AM 发表 DP>Diego 何辉成日讲
原帖由 anto 於 2010-2-28 01:17 AM 發表 但係最後你踢到好似關島咁呢
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-28 01:16 發表 DP>Diego 何輝成日講
原帖由 天才守門員 於 2010-2-28 01:19 AM 發表 呢一季,岩岩開季,上一季個D,唔好再提得唔得
原帖由 anto 於 2010-2-28 01:18 AM 發表 DP
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28 01:17 AM 發表 好例子! 近年南華從來只肯踢英式 根本沒有踢巴卡式的誠意可言
原帖由 天才守門員 於 2010-2-28 01:20 AM 發表 依家但求贏波
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-28 01:20 AM 發表 點解會變左做簡體字?
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-28 01:21 AM 發表 波都未入就想贏?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 11:14 , Processed in 0.030128 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.