找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝180 - Manchester,hard to say I love you

  [複製鏈接]
發表於 2010-4-1 23:42:52 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-4-1  23:37 發表

試過一次後以後唔敢再踩咁遠


好遠咩?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-1 23:44:14 | 顯示全部樓層
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2010-4-1  11:40 PM 發表

你幾號走?

Sunday
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-1 23:50:05 | 顯示全部樓層
meeting受唔受
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-1 23:58:36 | 顯示全部樓層
原帖由 射手shooter 於 2010-4-1  11:42 PM 發表


好遠咩?

我體能太差嘛
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-1 23:59:05 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-4-1  11:37 PM 發表
估計明天又要爛尾了...

想做乜先
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 00:06:03 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-4-1  11:59 PM 發表

想做乜先

dinner?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 00:06:31 | 顯示全部樓層
原帖由 杰少仔 於 2010-4-1  11:50 PM 發表
meeting受唔受

請食飯?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 00:10:23 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-4-2  12:06 AM 發表

請食飯?
請STAM
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 00:11:10 | 顯示全部樓層
報住名先
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 00:16:20 | 顯示全部樓層
明天四月二日~星期五Meeting

時間:唔x知
地點:是旦


1.結
2.德
3.屠
4.屎
5.少
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 00:21:14 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-4-1  11:37 PM 發表
估計明天又要爛尾了...

係咪人緣問題
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 00:28:33 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-4-2  12:21 AM 發表

係咪人緣問題

樣貌問題 高度問題.sad
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 00:28:56 | 顯示全部樓層
報住先囉
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 00:32:21 | 顯示全部樓層
蛋唔去?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 00:38:16 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-4-2  12:32 AM 發表
蛋唔去?

感冒中
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 00:44:12 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-4-2  12:38 AM 發表

感冒中

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 00:44:27 | 顯示全部樓層
下晝可能去海洋公園...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 00:46:02 | 顯示全部樓層
告訴我,我能在星期日前完成下載嗎?



高清真係會睇上癮
dl完Life又dl呢套
宜家食大左個胃,覺得rmvb好差

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 00:47:22 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-2  12:44 AM 發表
下晝可能去海洋公園...

[例牌]同女?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 00:48:19 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-4-2  12:44 AM 發表


費事傳染你地
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 19:33 , Processed in 0.037757 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表