找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝180 - Manchester,hard to say I love you

  [複製鏈接]
發表於 2010-4-2 16:43:08 | 顯示全部樓層
go?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 16:49:15 | 顯示全部樓層
??
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 16:50:01 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2010-4-2  04:49 PM 發表
??

杰少去唔去?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 16:56:11 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-4-2  04:50 PM 發表

杰少去唔去?

佢話上唔到網喎
要10分鐘後再打俾我
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 17:08:00 | 顯示全部樓層
爛了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 17:16:19 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2010-4-2  05:08 PM 發表
爛了

宜家4個,u go?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 17:21:36 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-4-2  05:16 PM 發表

宜家4個,u go?

煮緊飯了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 17:22:34 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 17:22:54 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2010-4-2  05:21 PM 發表

煮緊飯了

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 17:29:09 | 顯示全部樓層
杰少仔=傑低所得者
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 17:32:40 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-4-2  05:29 PM 發表
杰少仔=傑低所得者

D簽名先正
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 18:00:46 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 18:09:55 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2010-4-2  06:00 PM 發表


what's going on?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 18:11:37 | 顯示全部樓層
午餐女王
睇番覺陣容好勁~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 18:12:52 | 顯示全部樓層
原帖由 橋子 於 2010-4-2  06:09 PM 發表


what's going on?

橋子
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 18:18:48 | 顯示全部樓層
改聽晚睇波啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 19:33:21 | 顯示全部樓層
無法變得坦率
期待度:9/10

大家看到在下近期狂玩Twitter就知道是為這劇做功課,務求加深對此劇的共嗚度,演員吸引,只在於到底能否好好的運用Twitter來發揮了。






好了,我最近也去咁叻就自己溝三個咩,務求加深對月九那劇的共嗚度
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 19:50:11 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-4-2  04:31 PM 發表
木村羨慕小田拍《One Piece》

已貴為「天王級」偶像的木村拓哉,雖然演出劇集《月之戀人》備受矚目,甚至有機會與林志玲、筱原涼子和北川景子3位美女演對手戲,但有消息指他對接拍該片並不滿意,反而羨慕小田切讓(圓圖),因為小 ...

One Piece
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 19:56:13 | 顯示全部樓層
久久才有一篇文日藝blog還有373名耶
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-2 20:03:02 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-4-2  17:29 發表
杰少仔=傑低所得者


Wai=外国人
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 21:19 , Processed in 0.032131 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表