原帖由 橋子 於 2010-4-2 07:56 PM 發表 久久才有一篇文日藝blog還有373名耶
使用道具 舉報
原帖由 makkaho 於 2010-4-2 17:32 發表 D簽名先正
原帖由 李喂凸 於 2010-4-2 08:48 PM 發表 其實你係咪反諷冇人睇?
原帖由 傑夫仔 於 2010-4-2 19:33 發表 無法變得坦率 期待度:9/10 大家看到在下近期狂玩Twitter就知道是為這劇做功課,務求加深對此劇的共嗚度,演員吸引,只在於到底能否好好的運用Twitter來發揮了。 好了,我最近也去咁叻就自己溝三個咩,務求加深對月九那劇的共嗚度
原帖由 傑夫仔 於 2010-4-2 22:13 發表 one hit kill
原帖由 橋子 於 2010-4-2 09:32 PM 發表 沒啦…只是有些驚訝…
原帖由 李喂凸 於 2010-4-2 10:17 PM 發表 近來終於有時間,有心力 會寫2,3篇
原帖由 橋子 於 2010-4-2 10:20 PM 發表 我都想要不要看/寫這套 http://willersjp.blogspot.com/20 ... -earrings-2008.html
原帖由 李喂凸 於 2010-4-2 10:29 PM 發表 我一向對自殘邊緣人題材興趣不大 投入唔到 呢套看過,到可以一看既 但都不易寫 不試寫日劑?
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 傑夫仔 於 2010-4-2 10:48 PM 發表 【日本09鄭伊健參演動作】【忍者戰場】【DVD-RMVB】【中文字幕】 is good?
原帖由 oolongtea 於 2010-4-2 11:01 PM 發表 很out,而家補睇o左番深夜食堂 覺得不錯看,可能己心態已開始現餅形了
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 21:19 , Processed in 0.031829 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.