找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝180 - Manchester,hard to say I love you

  [複製鏈接]
發表於 2010-4-4 01:19:08 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 01:23:12 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-4-4  01:16 AM 發表

x2
我成日同曼迷講你地咁唔鐘意貝碧我可以用卡奴同你換
卡奴又勤力又肯走


今場都係靠卡奴助攻入第2球
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 01:24:22 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-4-4  01:19 AM 發表
Discuss D 抽水Post真係好好笑

http://www.discuss.com.hk/viewth ... page%3D1&page=1

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 01:55:34 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-4-4  01:24 AM 發表


左前腳
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 01:57:05 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-4-4  01:16 AM 發表

x2
我成日同曼迷講你地咁唔鐘意貝碧我可以用卡奴同你換
卡奴又勤力又肯走

但今場又好似建奇功?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 01:57:47 | 顯示全部樓層
*周末曼聯對車路士的大戰已決定由甸恩出任主球證,但他剛於周日布力般流浪對候城的球賽中涉嫌誤判十二碼《Daily Mail》

............................
雖然我覺得其實係旁證的錯
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 02:08:49 | 顯示全部樓層
よゐこ濱口 16歳年下朝ドラヒロインと熱愛

 お笑いコンビ「よゐこ」の濱口優(38)と、NHK連続テレビ小説「ウェルかめ」でヒロインを務めた倉科カナ(22)が交際していることが2日、分かった。濱口がタレントの小倉優子(26)と別れた直後の08年夏ごろから交際をスタート。朝ドラ撮影中はなかなか会うことができなかったが、終了後の2月下旬から濱口のライブ会場を訪れる倉科の姿や東京・お台場でのデートが目撃されている。16歳差のカップルの行方に注目だ。


你真識食

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 02:17:01 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-4-4  01:57 AM 發表
*周末曼聯對車路士的大戰已決定由甸恩出任主球證,但他剛於周日布力般流浪對候城的球賽中涉嫌誤判十二碼《Daily Mail》

............................
雖然我覺得其實係旁證的錯 ...

今場又冇判十二碼曼
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 04:00:46 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-4-4  02:08 AM 發表
よゐこ濱口 16歳年下朝ドラヒロインと熱愛

 お笑いコンビ「よゐこ」の濱口優(38)と、NHK連続テレビ小説「ウェルかめ」でヒロインを務めた倉科カナ(22)が交際していることが2日、分かった。濱口がタレントの小倉優子(26)と別れた直後 ...


又小倉又佢
真係這些機會.sad
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 19:17:38 | 顯示全部樓層
尤文圖斯真係完全冇X晒D霸氣
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 21:22:05 | 顯示全部樓層
如果膝頭痛, 食邊隻止痛藥會好d?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 21:24:04 | 顯示全部樓層
原帖由 ken809 於 2010-4-4  09:22 PM 發表
如果膝頭痛, 食邊隻止痛藥會好d?

七海健絡?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 22:02:29 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2010-4-4  09:24 PM 發表

七海健絡?

真的有用?
今日行落斜既路痛到我真係要gut下gut下
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 22:17:12 | 顯示全部樓層
原帖由 ken809 於 2010-4-4  09:22 PM 發表
如果膝頭痛, 食邊隻止痛藥會好d?

睇醫生叫醫生開
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 23:16:20 | 顯示全部樓層
睇有線新聞又見到天才
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 23:32:05 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-4-4  11:16 PM 發表
睇有線新聞又見到天才

姑姑見到麼?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 23:44:04 | 顯示全部樓層
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-4-4  11:32 PM 發表

姑姑見到麼?

無線冇


但其實帶面具的那個係咪佢
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 23:52:38 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-4-4  11:44 PM 發表

無線冇


但其實帶面具的那個係咪佢

你唔講我都唔覺
天才著o既衫越黎越型,真係要搵佢幫我脫毒

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 23:57:27 | 顯示全部樓層
點解次次都坐第一排?
你一早去霸位?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-5 00:21:40 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2010-4-4  11:52 PM 發表

你唔講我都唔覺
天才著o既衫越黎越型,真係要搵佢幫我脫毒

close up
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 23:44 , Processed in 0.038990 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表