找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝180 - Manchester,hard to say I love you

  [複製鏈接]
發表於 2010-4-3 21:04:42 | 顯示全部樓層
車路士成場行行企企,又打工呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-3 21:23:10 | 顯示全部樓層
sorry sorry
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-3 21:44:33 | 顯示全部樓層
原帖由 Sol_Campbell 於 2010-4-3  09:04 PM 發表
車路士成場行行企企,又打工呀

兩隊都係啦,好似未訓醒咁.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-3 21:45:57 | 顯示全部樓層
原帖由 ~~Miguel~~ 於 2010-4-3  09:44 PM 發表

兩隊都係啦,好似未訓醒咁.


曼聯都話踢完歐聯,又要分心
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-3 21:49:49 | 顯示全部樓層
原帖由 Sol_Campbell 於 2010-4-3  09:45 PM 發表


曼聯都話踢完歐聯,又要分心

佢地仲有火過Chelsea,起碼比人踢完都會鬧下人.Chelsea班友比人踢完就 行開.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-3 22:08:25 | 顯示全部樓層
http://news.sina.com.hk/cgi-bin/nw/show.cgi/12/1/1/1478443/1.html

日本飲料商推出寫真女星硅膠嘴唇

日本酒精飲料廠商Zima日前找來三位當紅寫真女星,分別為木下優樹菜、木口亞矢、手島優,並利用硅膠複制她們的香唇,只要購買產品,就會贈送“當紅寫真女星假嘴唇”一副。

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-3 22:13:00 | 顯示全部樓層
原帖由 ~~Miguel~~ 於 2010-4-3  09:49 PM 發表

佢地仲有火過Chelsea,起碼比人踢完都會鬧下人.Chelsea班友比人踢完就 行開.

贏的話-->克制,有EQ,沉著應戰
輸的話-->冇火,XYZ
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-3 22:13:16 | 顯示全部樓層
原帖由 奇連士文再生 於 2010-4-3  10:08 PM 發表
http://news.sina.com.hk/cgi-bin/nw/show.cgi/12/1/1/1478443/1.html

日本飲料商推出寫真女星硅膠嘴唇

日本酒精飲料廠商Zima日前找來三位當紅寫真女星,分別為木下優樹菜、木口亞矢、手島優,並利用硅膠複制她們的香 ...

早幾日見到,唔記得貼
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-3 23:41:30 | 顯示全部樓層
內山理名@HDTVB
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 00:09:50 | 顯示全部樓層
班已升
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 00:10:56 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-4-4  12:09 AM 發表
班已升

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 00:14:44 | 顯示全部樓層
Leeds United
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 00:18:33 | 顯示全部樓層
而家食住花生等睇猴護級
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 00:48:24 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-4-3  11:53 AM 發表




吉田舍料理

吃過這間
唔算好招呼(定我唔係日本人,又食唔貴?)
有些嫌太咸(定日本一係好咸/淡?)
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 00:51:59 | 顯示全部樓層
2010/4/4  上午 12:32:20  曼迷  ĐÄ Styles  黑哨呀
2010/4/4  上午 12:32:30  ĐÄ Styles    qiu~
2010/4/4  上午 12:32:50  曼迷 ĐÄ Styles  12碼呀
2010/4/4  上午 12:32:58  曼迷  ĐÄ Styles  月位呀
2010/4/4  上午 12:33:07  曼迷  ĐÄ Styles  玩晒呀
2010/4/4  上午 12:33:34  曼迷  ĐÄ Styles  英超成日黑哨!

曼迷朋友向我發洩
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 00:53:32 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-4-4  12:51 AM 發表
2010/4/4  上午 12:32:20  曼迷  ĐÄ Styles  黑哨呀
2010/4/4  上午 12:32:30  ĐÄ Styles    qiu~
2010/4/4  上午 12:32:50  曼迷 ĐÄ Styles  12碼呀
2010/4/4  上午 12:32:58  曼迷  ĐÄ Styles  月位呀
2010/4/4  上午 12:33 ...

有冇發洩埋手球
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 01:01:43 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-4-4  12:51 AM 發表
2010/4/4  上午 12:32:20  曼迷  ĐÄ Styles  黑哨呀
2010/4/4  上午 12:32:30  ĐÄ Styles    qiu~
2010/4/4  上午 12:32:50  曼迷 ĐÄ Styles  12碼呀
2010/4/4  上午 12:32:58  曼迷  ĐÄ Styles  月位呀
2010/4/4  上午 12:33 ...

最怕d人成日剩係識賴9 Berbatov,on77...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 01:05:41 | 顯示全部樓層
原帖由 ~~Miguel~~ 於 2010-4-4  01:01 AM 發表

最怕d人成日剩係識賴9 Berbatov,on77...

hea
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-4-4 01:10:48 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-4-4  12:48 AM 發表

吃過這間
唔算好招呼(定我唔係日本人,又食唔貴?)
有些嫌太咸(定日本一係好咸/淡?)


第一次入去俾佢地當o架仔,用日文問要乜要物
一知你係本土野就唔點show你了
我食野唔點鍾意人煩所以就唔點care囉

食過炸蠔定食,唔覺太咸
不過份量唔多夠我食就是了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-4 01:16:36 | 顯示全部樓層
原帖由 ~~Miguel~~ 於 2010-4-4  01:01 AM 發表

最怕d人成日剩係識賴9 Berbatov,on77...

x2
我成日同曼迷講你地咁唔鐘意貝碧我可以用卡奴同你換
卡奴又勤力又肯走
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 22:47 , Processed in 0.037429 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表