使用道具 舉報
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 makkaho 於 2010-6-4 11:24 PM 發表 D香港人真係好ON9 如果搭地鐵怕被滋擾不如搭的士啦,學咩人搭地鐵 [香港人是要管的]雖然地鐵係應該要設置靜音車廂
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-5 08:38 AM 發表 但點解搭地鐵就可以被滋擾?
原帖由 Eggio 於 2010-6-5 09:06 發表
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-5 11:20 AM 發表 邁干幾錢話?
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-5 04:57 PM 發表 上海万博事務局、SMAPのイベント中止を発表
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 09:49 , Processed in 0.035553 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.