原帖由 傑夫仔 於 2010-6-6 09:07 PM 發表 你之前唔係話最後一個月?宜家過倒應該唔會有事啦下話
使用道具 舉報
原帖由 oolongtea 於 2010-6-6 09:39 PM 發表 上個月已被強迫遞信了 番埋今個星期就end
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-6 09:45 PM 發表 o... 去日本散下心吧
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-6 09:05 PM 發表 台灣一名男子因為周轉不靈,誤信燃燒水銀可以煉金,結果中水銀毒。這名四十歲的台北男子,日前到化工店購買水銀,放在煮食爐上燒,半小時後因吸入大量水銀蒸氣,中毒昏迷,其後自行甦醒,到醫院求診,發現有肺部嚴重發炎,皮膚出紅疹,經 ...
原帖由 oolongtea 於 2010-6-6 08:40 PM 發表 上次一量就成年 我不想死.sad
原帖由 李喂凸 於 2010-6-6 22:18 發表 第一次睇星光二 因咩搞到咁廢
原帖由 henrytam 於 2010-6-6 10:03 PM 發表 想搵乜工?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-6 10:16 PM 發表 笑咗! 凸大慎入 http://forum1.hkgolden.com/view. ... ght_id=0&page=3
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-6 10:22 PM 發表 今集隱善揚惡似乎較明顯
原帖由 李喂凸 於 2010-6-6 22:32 發表 唱蕭亞軒同bon jovi 2個真係 搵天才,當奇都ko佢地啦
原帖由 李喂凸 於 2010-6-6 10:32 PM 發表 唱蕭亞軒同bon jovi 2個真係 搵天才,當奇都ko佢地啦
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-6 10:38 PM 發表 一個人的精彩 經典啊 媽的! 友台 剛才 你最珍貴 聽到我真的好想要開口罵髒話 又一首有故事的人才能唱得好的歌 俾人唱到爛晒, 仲要不下一次
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-6 22:39 發表 友台更橙不忍賭
原帖由 天才守門員 於 2010-6-6 10:39 PM 發表 我個FRD小爆陳美思同林元X仲有李建龍
原帖由 oolongtea 於 2010-6-6 10:23 PM 發表 想入銀行做officer trainee,但被好多人包括老細打沉 話我份人咁內向入行train完萬一做sales死硬 之前o係u讀過stat想入research但無門路 唔想做accounting工種了 ...
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-6 10:41 PM 發表 哩 part 最具代表性?
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-6 10:47 PM 發表 你都內向?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 11:33 , Processed in 0.031896 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.