原帖由 henrytam 於 2010-6-7 02:13 發表 不過我都諒解由老摩-->賓sir是很難接受既
使用道具 舉報
原帖由 henrytam 於 2010-6-7 02:13 AM 發表 不過我都諒解由老摩-->賓sir是很難接受既
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-7 02:18 AM 發表 馬斯查蘭奴說 拉法是接替摩連奴的最佳人選 又未至於太過份吧
原帖由 henrytam 於 2010-6-7 02:40 發表 你回想下之前老摩話去教inter時球迷的反應先啦
原帖由 henrytam 於 2010-6-7 01:53 發表 我好想回一句「做人不要太曼迷啊」
原帖由 henrytam 於 2010-6-7 01:53 AM 發表 我好想回一句「做人不要太曼迷啊」
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-7 01:43 AM 發表 千字文與否不是重點 說了些甚麼才是
原帖由 洛奇 於 2010-6-7 11:05 AM 發表 難得有非曼迷會激到我 睇佢D post, 就好似聽到全班最靚仔,條件最果個係我依種蛋散面前話驚自己溝唔到女, 真係嬲X
原帖由 anto 於 2010-6-7 12:19 PM 發表 所以我轉左做利迷 鋤強扶弱
原帖由 anto 於 2010-6-7 12:22 PM 發表 我都唔明,馬干係強,但係未至揾唔到後繼者囉,都唔明佢驚乜X
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-6 05:42 PM 發表 我還以為是自己畫上去
原帖由 天才守門員 於 2010-6-7 02:00 PM 發表 要培養先煩嘛
原帖由 天才守門員 於 2010-6-7 14:00 發表 要培養先煩嘛
原帖由 李喂凸 於 2010-6-7 03:05 PM 發表 原來真係自己畫上去的 為match返隻歌 等我咁無知以為真的
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 11:52 , Processed in 0.034006 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.