原帖由 李喂凸 於 2010-6-6 10:50 PM 發表 個個都似你咩
使用道具 舉報
原帖由 李喂凸 於 2010-6-6 10:45 PM 發表 live band個frd? 係咪排唔夠 成日都唔夾
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-6 10:47 PM 發表 你都內向?
原帖由 天才守門員 於 2010-6-6 10:52 PM 發表 小佢地假到死,無禮貌
原帖由 李喂凸 於 2010-6-6 23:13 發表 仲有咩料爆 名校仔呢?
原帖由 李喂凸 於 2010-6-6 11:13 PM 發表 仲有咩料爆 名校仔呢?
原帖由 天才守門員 於 2010-6-6 23:14 發表 唱歌真係好很難聽,但份人OK NICE,瑛姑好溫柔 于天龍好識DO好識做人
原帖由 oolongtea 於 2010-6-6 10:56 PM 發表 我唔係o個o的會主動嬲計傾o個種人 唔似o的fd咁乜q無聊野都可以講一大餐 所以搵工同搵女都輸蝕
原帖由 oolongtea 於 2010-6-6 10:23 PM 發表 想入銀行做officer trainee,但被好多人包括老細打沉 話我份人咁內向入行train完萬一做sales死硬 之前o係u讀過stat想入research但無門路 唔想做accounting工種了 ...
原帖由 李喂凸 於 2010-6-6 11:32 PM 發表 做左先 一早諗自己個性咩唔岩,已比左自己限制啦
原帖由 oolongtea 於 2010-6-6 22:56 發表 我唔係o個o的會主動嬲計傾o個種人 唔似o的fd咁乜q無聊野都可以講一大餐 所以搵工同搵女都輸蝕
原帖由 歐石南 於 2010-6-7 12:16 AM 發表 我估如無意外你都係搵番Account 我量地一年既經驗結果
原帖由 makkaho 於 2010-6-7 01:39 發表 基本上條友驚馬干走驚到腳都震埋
原帖由 makkaho 於 2010-6-7 01:39 AM 發表 基本上條友驚馬干走驚到腳都震埋
原帖由 henrytam 於 2010-6-7 01:53 發表 我好想回一句「做人不要太曼迷啊」
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-7 01:55 AM 發表 我當年喺曼聯成為三冠王當晚背棄曼聯 我果真不太曼迷
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 11:33 , Processed in 0.049720 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.