原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-8 08:41 PM 發表 邊個推你?
使用道具 舉報
原帖由 天才守門員 於 2010-6-8 20:44 發表 推特
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-8 08:45 PM 發表 我冇玩 但我未落伍到唔知哩樣係乜
原帖由 天才守門員 於 2010-6-8 03:27 PM 發表 啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2010-6-8 08:49 PM 發表 鐵馬尋橋?!
原帖由 makkaho 於 2010-6-8 09:10 PM 發表 而家D韓劇 日劇味都幾重
原帖由 henrytam 於 2010-6-8 09:16 PM 發表 會唔會係日劇韓劇味重左之下的錯覺?
原帖由 makkaho 於 2010-6-8 09:19 PM 發表 近3季日劇完全冇睇過喎我 之前睇龍櫻我都唔覺,因為始終都係改篇野 而家睇套原創劇本的,我真係以為睇緊日本偶像劇
原帖由 henrytam 於 2010-6-8 09:30 PM 發表 現在港劇都有日劇味 真心...唔知點解呢輪d戲有ED...
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-8 20:42 發表 當奇 高登搵你 熱烈討論譯名 廣東話 v 國語 [回帶 (N年前)] 廣東話都冇準確譯音哩個包袱
原帖由 Donald 於 2010-6-8 10:16 PM 發表 林峰真係做得好辛苦 扮 都要有技術架
原帖由 henrytam 於 2010-6-8 10:36 PM 發表 搵橡膠穎做應該岩哂
原帖由 Eggio 於 2010-6-8 10:42 PM 發表 _大?
原帖由 Donald 於 2010-6-8 10:42 PM 發表 其實馬仔都OK架
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 11:52 , Processed in 0.036172 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.