使用道具 舉報
原帖由 henrytam 於 2010-6-10 21:45 發表 跟李天秀
原帖由 天才守門員 於 2010-6-10 21:46 發表 奇誠庸係唔係真係韓國謝拉特咁堅
原帖由 makkaho 於 2010-6-10 21:48 發表 一D都唔華麗的足球WFC
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-10 09:52 PM 發表 踢人都要學?
原帖由 AC米仔 於 2010-6-10 09:39 PM 發表 佢見同佢一齊接受訪問既Zac Efron答MU 米又玩野答巴卡,Milan lor
原帖由 makkaho 於 2010-6-10 22:01 發表
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-10 10:18 PM 發表 踢人者 有些的確是人渣
原帖由 makkaho 於 2010-6-10 22:27 發表 踢都唔緊要,我可以當唔小心 事後仲要話好爽,我真係想打7佢
原帖由 henrytam 於 2010-6-10 22:31 發表 其實我只係覺得佢獨
原帖由 henrytam 於 2010-6-10 09:45 PM 發表 跟李天秀
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 11:52 , Processed in 0.031411 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.