找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: anto

日藝182

  [複製鏈接]
發表於 2010-6-10 20:39:04 | 顯示全部樓層


回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-10 21:15:59 | 顯示全部樓層
『ラブコメ』
監督:平川雄一郎
製作:KDDI
制作プロダクション:ロボット
主演:香里奈、
北乃きい、田中圭、渡部篤郎
8月9月リスモ配信→9月下旬全国公開
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-10 21:18:53 | 顯示全部樓層
爾爾識唔識華倫西恩斯的Nam Tae Hee?
睇片好似唔錯,幾好腳法
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-10 21:27:26 | 顯示全部樓層
經常失言的成龍又淪為網民笑柄,事緣他近日馬不停蹄在美國宣傳跟美國影星韋史密夫( Will Smith)兒子積頓( Jaden)合作的新片《功夫夢》( Karate Kid)。

被外國傳媒問到看好哪一隊國家隊可勝出今屆世界盃時,成龍竟說:「我覺得巴塞或 AC米蘭會贏。」


回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-10 21:34:33 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-10  21:18 發表
爾爾識唔識華倫西恩斯的Nam Tae Hee?
睇片好似唔錯,幾好腳法


泰煕..
咪除褲
哩個係姓南嘅男人

去季18歲初踢法甲嘅南韓小國腳右腳攻中
扭咗先諗點俾 (咁起碼都有諗點俾..)
我會話, 佢係咪半製成品都仲有得拗
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-10 21:36:15 | 顯示全部樓層
原帖由 cavasake 於 2010-6-10  21:27 發表
經常失言的成龍又淪為網民笑柄,事緣他近日馬不停蹄在美國宣傳跟美國影星韋史密夫( Will Smith)兒子積頓( Jaden)合作的新片《功夫夢》( Karate Kid)。

被外國傳媒問到看好哪一隊國家隊可勝出今屆世界盃時,成龍竟說:「我覺得巴 ...


不是大國際嗎?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-10 21:38:37 | 顯示全部樓層
其實巴迪斯達應該由第八集開始睇
之前個d全部都廢的
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-10 21:39:15 | 顯示全部樓層
原帖由 cavasake 於 2010-6-10  21:27 發表
經常失言的成龍又淪為網民笑柄,事緣他近日馬不停蹄在美國宣傳跟美國影星韋史密夫( Will Smith)兒子積頓( Jaden)合作的新片《功夫夢》( Karate Kid)。

被外國傳媒問到看好哪一隊國家隊可勝出今屆世界盃時,成龍竟說:「我覺得巴 ...

佢見同佢一齊接受訪問既Zac Efron答MU

米又玩野答巴卡,Milan lor

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-10 21:39:58 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-10  09:34 PM 發表


泰煕..
咪除褲
哩個係姓南嘅男人

去季18歲初踢法甲嘅南韓小國腳右腳攻中
扭咗先諗點俾 (咁起碼都有諗點俾..)
我會話, 佢係咪半製成品都仲有得拗
...

...

意識呢家野有堂可以上既
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-10 21:40:00 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-10  09:18 PM 發表
爾爾識唔識華倫西恩斯的Nam Tae Hee?
睇片好似唔錯,幾好腳法

愛上韓國足球了嗎?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-10 21:41:36 | 顯示全部樓層
原帖由 AC米仔 於 2010-6-10  21:39 發表

佢見同佢一齊接受訪問既Zac Efron答MU

米又玩野答巴卡,Milan lor



始終多數美國人覺得 soccer 係一項可笑嘅運動?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-10 21:42:11 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-10  09:40 PM 發表

愛上韓國足球了嗎?

玩FM無意中發現而已
我玩FM果陣習慣搵到一D OK既幼齒就會youtube一下
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-10 21:42:24 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-10  21:39 發表

...

意識呢家野有堂可以上既


冇錯
要跟啱老師
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-10 21:45:18 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-10  09:42 PM 發表


冇錯
要跟啱老師

跟李天秀
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-10 21:45:54 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-10  09:40 PM 發表

愛上韓國足球了嗎?

說好的韓足區呢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-10 21:46:02 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-10  09:45 PM 發表

跟李天秀

提起呢個****我就火起
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-10 21:46:46 | 顯示全部樓層
奇誠庸係唔係真係韓國謝拉特咁堅
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-10 21:48:13 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-10  09:45 PM 發表

說好的韓足區呢?

一D都唔華麗的足球WFC
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-10 21:49:32 | 顯示全部樓層

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-10 21:50:32 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-10  09:49 PM 發表


第一張認錯左做立花里子
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 11:52 , Processed in 0.038546 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表