找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: anto

日藝182

  [複製鏈接]
發表於 2010-6-18 23:40:17 | 顯示全部樓層
美國主帥之子後上窩利卧射進扳平球

漢丹諾域: "都話唔好省面咯!"
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:40:21 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-6-18  11:34 PM 發表


下季唔睇水哥同張含韻?


睇埋反大

餓左日劇好耐
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:40:29 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-18  11:36 PM 發表
試 ask her out 係最低限度
而家唔止你要佢踏前一步, 你自己都要

要原地踏步還是起錨?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:40:48 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-18  11:40 PM 發表
美國主帥之子後上窩利卧射進扳平球

漢丹諾域: "都話唔好省面咯!"

頂你
我岩岩想咁講
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:40:57 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-18  23:40 發表

要原地踏步還是起錨?


哩個問題其實萬用得很
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:41:18 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-18  11:40 PM 發表

要原地踏步還是起錨?

一陣佢又話你地d山埃超錯
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:41:24 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-18  11:36 PM 發表


試 ask her out 係最低限度
而家唔止你要佢踏前一步, 你自己都要

你是否支持溝女去前走?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:41:39 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-6-18  11:27 PM 發表

?

講明先,呢次唔關我反唔反骨事

我果班意迷frd(簡單D講果班其實係米蘭+意大利球迷),南韓一輸波就即刻大造文章,又話咩當年踢馬甸尼個頭而家俾人炒抵死
我都已經唔係完全反晒骨咁幫南韓,話係條李天秀PK姐,其實體力化踢法係咁架啦
之後佢地又係講埋D咩黑哨又果場冇尼斯達冇大簡-6輸之類的ON9野,我即刻唔再出聲
人地西班牙先係被害最深果隊,意大利自己踢得唔好輸黃金入球都有得賴
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:42:51 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-18  11:41 PM 發表

你是否支持溝女去前走?

係咪要老馬同你辯論?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:42:55 | 顯示全部樓層
要向LINDA好好學習喎





回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:43:32 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-18  23:41 發表

你是否支持溝女去前走?



當坐定等女溝不是選項之一時
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:44:26 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-18  11:41 PM 發表

講明先,呢次唔關我反唔反骨事

我果班意迷frd(簡單D講果班其實係米蘭+意大利球迷),南韓一輸波就即刻大造文章,又話咩當年踢馬甸尼個頭而家俾人炒抵死
我都已經唔係完全反晒骨咁幫南韓,話係條李天秀PK姐, ...


我記得托迪球紅牌好似有D問題喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:45:10 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-6-18  11:42 PM 發表

係咪要老馬同你辯論?

nonono,我支持不行錯路的
諗多幾年先溝就最好
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:45:11 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-6-18  23:42 發表

係咪要老馬同你辯論?


家長指引
粗俗用語
?
還是
不設直播
但有現場觀眾
?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:46:01 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-18  23:45 發表

nonono,我支持不行錯路的
諗多幾年先溝就最好


但天才唔係急用咩?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:46:25 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-18  11:41 PM 發表

你是否支持溝女去前走?

說好的海鮮餐和車船津貼呢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:46:50 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-6-18  11:44 PM 發表


我記得托迪球紅牌好似有D問題喎

咁都唔關南韓事,係個球證姐
錯判都賴得踢果隊好似有D過份

企中立永遠都係最慘,第日都係做真反骨算
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:47:08 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-18  11:41 PM 發表

講明先,呢次唔關我反唔反骨事

我果班意迷frd(簡單D講果班其實係米蘭+意大利球迷),南韓一輸波就即刻大造文章,又話咩當年踢馬甸尼個頭而家俾人炒抵死
我都已經唔係完全反晒骨咁幫南韓,話係條李天秀PK姐, ...

係咁架啦
所以我現在發功去做膠迷好過
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:47:23 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-18  11:41 PM 發表

你是否支持溝女去前走?


點解我地唔能行一小步而妄想一步到位?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:47:54 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-18  11:45 PM 發表


家長指引
粗俗用語
?
還是
不設直播
但有現場觀眾
?

應該是不設直播及現場觀眾,因為天才鐘意戴頭盔
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 16:59 , Processed in 0.040433 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表