使用道具 舉報
原帖由 oolongtea 於 2010-6-18 11:34 PM 發表 下季唔睇水哥同張含韻?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-18 11:36 PM 發表 試 ask her out 係最低限度 而家唔止你要佢踏前一步, 你自己都要
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-18 11:40 PM 發表 美國主帥之子後上窩利卧射進扳平球 漢丹諾域: "都話唔好省面咯!"
原帖由 henrytam 於 2010-6-18 23:40 發表 要原地踏步還是起錨?
原帖由 henrytam 於 2010-6-18 11:40 PM 發表 要原地踏步還是起錨?
原帖由 Eggio 於 2010-6-18 11:27 PM 發表 ?
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-18 11:41 PM 發表 你是否支持溝女去前走?
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-18 23:41 發表 你是否支持溝女去前走?
原帖由 makkaho 於 2010-6-18 11:41 PM 發表 講明先,呢次唔關我反唔反骨事 我果班意迷frd(簡單D講果班其實係米蘭+意大利球迷),南韓一輸波就即刻大造文章,又話咩當年踢馬甸尼個頭而家俾人炒抵死 我都已經唔係完全反晒骨咁幫南韓,話係條李天秀PK姐, ...
原帖由 Eggio 於 2010-6-18 11:42 PM 發表 係咪要老馬同你辯論?
原帖由 Eggio 於 2010-6-18 23:42 發表 係咪要老馬同你辯論?
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-18 23:45 發表 nonono,我支持不行錯路的 諗多幾年先溝就最好
原帖由 Donald 於 2010-6-18 11:44 PM 發表 我記得托迪球紅牌好似有D問題喎
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-18 11:45 PM 發表 家長指引 粗俗用語 ? 還是 不設直播 但有現場觀眾 ?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 16:59 , Processed in 0.040433 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.