原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-18 11:46 PM 發表 但天才唔係急用咩?
使用道具 舉報
原帖由 makkaho 於 2010-6-18 11:41 PM 發表 講明先,呢次唔關我反唔反骨事 我果班意迷frd(簡單D講果班其實係米蘭+意大利球迷),南韓一輸波就即刻大造文章,又話咩當年踢馬甸尼個頭而家俾人炒抵死 我都已經唔係完全反晒骨咁幫南韓,話係條李天秀PK姐, ...
原帖由 makkaho 於 2010-6-18 11:46 PM 發表 咁都唔關南韓事,係個球證姐 錯判都賴得踢果隊好似有D過份 企中立永遠都係最慘,第日都係做真反骨算
原帖由 henrytam 於 2010-6-18 11:47 PM 發表 係咁架啦 所以我現在發功去做膠迷好過
原帖由 oolongtea 於 2010-6-18 11:47 PM 發表 點解我地唔能行一小步而妄想一步到位?
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-18 11:45 PM 發表 nonono,我支持不行錯路的 諗多幾年先溝就最好
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-18 23:48 發表 情願9唔倒都唔好9錯
原帖由 oolongtea 於 2010-6-18 11:48 PM 發表 你支唔支持2017年有雙女選?
原帖由 henrytam 於 2010-6-18 23:48 發表 西班牙都係咁賴者
原帖由 Eggio 於 2010-6-18 11:48 PM 發表 李天秀個樣生成咁已是上天對佢一大懲罰啦 認真,你當年應該同佢地一樣? 打得唔好唔等如可以被屈出局喎
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-18 11:52 PM 發表 三個合法進球全被判為非法 尤其最後一球 睇唔到出界未就睇唔到 冇得話睇錯, 仲要係貼地波 要舉旗就離開足球場先
原帖由 Eggio 於 2010-6-18 11:52 PM 發表 佢要諗到2071先action
原帖由 makkaho 於 2010-6-18 11:53 PM 發表 我一向冇佢地反得咁激烈,因為果陣鐘意意大利全因為馬甸尼,所以先咁僧南韓 佢地係直情同大陸憤青冇分別,逄韓必反(但韓燒佢地又食) 如果90分鐘內輸我都會覺得係被屈,但輸黃金入球係冇 ...
原帖由 Eggio 於 2010-6-18 11:55 PM 發表 其實係你變節姐 10打11都爭好遠啦
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 Donald 於 2010-6-18 11:56 PM 發表 ddUKHMLAckE 家下睇番都慶
原帖由 henrytam 於 2010-6-18 23:54 發表 我那句的意思係西班牙都係賴南韓,唔係賴球證呀
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 17:14 , Processed in 0.035679 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.