找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: anto

日藝182

  [複製鏈接]
發表於 2010-6-18 23:48:04 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-18  11:46 PM 發表


但天才唔係急用咩?

情願9唔倒都唔好9錯
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:48:19 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-18  11:41 PM 發表

講明先,呢次唔關我反唔反骨事

我果班意迷frd(簡單D講果班其實係米蘭+意大利球迷),南韓一輸波就即刻大造文章,又話咩當年踢馬甸尼個頭而家俾人炒抵死
我都已經唔係完全反晒骨咁幫南韓,話係條李天秀PK姐, ...

李天秀個樣生成咁已是上天對佢一大懲罰啦

認真,你當年應該同佢地一樣?

打得唔好唔等如可以被屈出局喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:48:34 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-18  11:46 PM 發表

咁都唔關南韓事,係個球證姐
錯判都賴得踢果隊好似有D過份

企中立永遠都係最慘,第日都係做真反骨算

西班牙都係咁賴者

又唔見我走去賴巴塞?



雖然我都唔鐘意埋巴塞者
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:49:11 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-18  11:47 PM 發表

係咁架啦
所以我現在發功去做膠迷好過

考慮下次效法你,雖然唔太似我的性格
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:49:50 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-6-18  11:47 PM 發表


點解我地唔能行一小步而妄想一步到位?

循序漸進適合你
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:50:13 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-18  11:45 PM 發表

nonono,我支持不行錯路的
諗多幾年先溝就最好

諗到2020岩岩好
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:50:32 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-18  23:48 發表

情願9唔倒都唔好9錯


唔怕新基話唔肯單挑就試下發問啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:52:49 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-6-18  11:48 PM 發表


你支唔支持2017年有雙女選?

佢要諗到2071先action
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:52:57 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-18  23:48 發表

西班牙都係咁賴者


三個合法進球全被判為非法
尤其最後一球
睇唔到出界未就睇唔到
冇得話睇錯, 仲要係貼地波
要舉旗就離開足球場先
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:53:08 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-6-18  11:48 PM 發表

李天秀個樣生成咁已是上天對佢一大懲罰啦

認真,你當年應該同佢地一樣?

打得唔好唔等如可以被屈出局喎



我一向冇佢地反得咁激烈,因為果陣鐘意意大利全因為馬甸尼,所以先咁僧南韓
佢地係直情同大陸憤青冇分別,逄韓必反(但韓燒佢地又食)

如果90分鐘內輸我都會覺得係被屈,但輸黃金入球係冇得講,你搏人地都會搏架嘛
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:54:37 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-18  11:52 PM 發表


三個合法進球全被判為非法
尤其最後一球
睇唔到出界未就睇唔到
冇得話睇錯, 仲要係貼地波
要舉旗就離開足球場先

我那句的意思係西班牙都係賴南韓,唔係賴球證呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:54:39 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-18  11:52 PM 發表


三個合法進球全被判為非法
尤其最後一球
睇唔到出界未就睇唔到
冇得話睇錯, 仲要係貼地波
要舉旗就離開足球場先

果場祖亞昆想殺左個球證咁

睇慢鏡3球都係入架
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:54:50 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-6-18  11:52 PM 發表

佢要諗到2071先action


老而o黎堅
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:55:27 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-18  11:53 PM 發表



我一向冇佢地反得咁激烈,因為果陣鐘意意大利全因為馬甸尼,所以先咁僧南韓
佢地係直情同大陸憤青冇分別,逄韓必反(但韓燒佢地又食)

如果90分鐘內輸我都會覺得係被屈,但輸黃金入球係冇 ...

其實係你變節姐

10打11都爭好遠啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:55:30 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-6-18  11:52 PM 發表

佢要諗到2071先action

等自己做左龜仙人先?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:56:28 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-6-18  11:48 PM 發表

李天秀個樣生成咁已是上天對佢一大懲罰啦

認真,你當年應該同佢地一樣?

打得唔好唔等如可以被屈出局喎


http://www.youtube.com/watch?v=ddUKHMLAckE&feature=player_embedded

家下睇番都慶

[ 本帖最後由 Donald 於 2010-6-19  12:02 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:58:48 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-6-18  11:55 PM 發表

其實係你變節姐

10打11都爭好遠啦

至少我唔係盲目捧
我loyalty低下應該係呢度都出晒名架啦

06年都還返應得既野俾佢地啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:59:02 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-18  11:52 PM 發表


三個合法進球全被判為非法
尤其最後一球
睇唔到出界未就睇唔到
冇得話睇錯, 仲要係貼地波
要舉旗就離開足球場先




不過我覺得最正都係

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 23:59:39 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-6-18  11:56 PM 發表


ddUKHMLAckE

家下睇番都慶

你迫我換mon嗎?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 00:01:10 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-18  23:54 發表

我那句的意思係西班牙都係賴南韓,唔係賴球證呀


我唔記得有冇人講實唔妥邊個
最唔妥係被屈之下平唔到甚或改寫西班牙喺世盃最佳成績 -- 四強, 殿軍
02世盃最後排名係平歷來次佳嘅第五位
(每屆世盃都會有決賽週隊伍排名, 唔止前四)
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 17:14 , Processed in 0.035679 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表