|
|
發表於 2010-6-20 01:14:30
|
顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-6-20 01:04 AM 發表 
細路咩事著火?
其實原本唔關佢事,係我祖母
話說佢果D Ipod,電話叉座一向都係放係自己床度,我祖母又一向有日日執屋的習慣
咁我祖母就日日都話佢唔收好D叉座就咁"pat"晒係床,就好心幫佢執好繞好D線擺埋一邊(最大獲係佢會轉個頭唔記得左擺左去邊)
咁都話好幾次架喇,我細佬又反映過"佢放得係床就有佢個原因,叫佢唔好搞"的意思
嘈過幾次之後今晚終於炒大獲,我細佬脾氣又唔好,俾人激2野就會痴晒線果D黎
連我企係中間勸緊交都想走埋去打我祖母,好在我拉得住,但我祖母就一路係咁講埋D難聽的說話
有時企係呢D中間位真係好難做,2邊都有唔岩的地方,但又要勸2邊都冷靜
其實最大問題都係我祖母,成日都係佢挑起火頭先,但佢係長輩我又唔罵得,變左似似淨係話我細佬好似好委屈佢 |
|