原帖由 李喂凸 於 2010-6-19 02:16 AM 發表 我都想係個似西人咁感情外露既人 開心時大笑,唔開心時哭得出 可惜只係弓壓抑既黑口黑面既赤西仁
使用道具 舉報
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-19 02:17 AM 發表 冇得做榜首了
原帖由 Donald 於 2010-6-19 01:32 AM 發表 點解唔用祖赫特呢?
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-19 02:02 AM 發表 好多中國女 但得西人理我
原帖由 Donald 於 2010-6-19 04:22 AM 發表 英格蘭唔係分組賽出局下話
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-19 04:25 AM 發表 D大呢排冇開ps3既,仲未整好電視機
原帖由 Donald 於 2010-6-19 04:30 AM 發表 聽日應該攪番掂
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-19 04:31 AM 發表 我同電腦打多得後,猜波進步左好多
原帖由 henrytam 於 2010-6-19 04:53 AM 發表 有法國陪,not alone
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-19 04:31 發表 我同電腦打多得後,猜波進步左好多
原帖由 李喂凸 於 2010-6-19 02:06 AM 發表 hkwalker有樹里 我買開
原帖由 天才守門員 於 2010-6-19 12:24 PM 發表 http://www.hkreporter.com/talks/thread-932185-1-1.html 比人叉撚住
原帖由 李喂凸 於 2010-6-19 01:18 PM 發表 8月11仲有: RIP >.< 我對北乃,PERFUME ge信心極低,睇尼 8月1 ...
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 19:17 , Processed in 0.034268 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.