原帖由 小妖 於 2010-6-20 06:48 PM 發表 世界杯有冇球隊三場分組賽係用三個唔同既正選龍門?
使用道具 舉報
原帖由 henrytam 於 2010-6-21 03:08 AM 發表 我笑了 接住交涉人,下星期日晚無線台播神探Gaileo ...
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 Mari 於 2010-6-21 09:31 PM 發表 跟雷神買中其他
原帖由 henrytam 於 2010-6-21 09:48 PM 發表 主 其他 25.00 屈機
原帖由 Sol_Campbell 於 2010-6-21 10:29 PM 發表 閒王星期六會唔會返中大投票
原帖由 henrytam 於 2010-6-21 10:35 PM 發表 星期六要返工喎 仲有我返中大一轉來回要廿幾蚊 不過其實幾點?
原帖由 Sol_Campbell 於 2010-6-21 10:40 PM 發表 3點開始 不過要預早登記左先可以投票 http://www.alumni.cuhk.edu.hk/ch ... 10agm/announce.html
原帖由 henrytam 於 2010-6-21 10:52 PM 發表 有冇多d詳情先? 我聽過有人勸多d人去投票
原帖由 Sol_Campbell 於 2010-6-21 11:02 PM 發表 http://www.inmediahk.net/node/1007457 兩邊都叫人返去投票 今日左丁山(香樹輝)都係蘋果叫人投親校方
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 20:28 , Processed in 0.037163 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.