原帖由 makkaho 於 2010-6-19 01:48 PM 發表 我覺得又未至於咁,雖然將會鋪天蓋地咁宣傳 8月應該仲有一隊組合出碟,但未公佈
使用道具 舉報
原帖由 cavasake 於 2010-6-19 01:50 PM 發表 敢在8月18日出嗎?
原帖由 AirKID 於 2010-6-19 07:31 發表 發覺係nike廣告到出場既球星而家全部慘淡收場 唔通今年係adidas世界?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-19 05:05 PM 發表 DV7 同球王都未開齋喎
原帖由 Eggio 於 2010-6-19 10:05 AM 發表 大力神:明明我掂過卡比路 英格蘭,你現在的感覺如何?感覺如何呀?
原帖由 makkaho 於 2010-6-19 09:05 PM 發表 我發覺有條友係世足真係乜能野都要吊一餐
原帖由 Sol_Campbell 於 2010-6-19 09:31 PM 發表
原帖由 henrytam 於 2010-6-19 09:20 PM 發表 call me ?
原帖由 makkaho 於 2010-6-19 09:40 PM 發表 我會認為你係發花癲
原帖由 henrytam 於 2010-6-19 09:46 PM 發表 釣極魚都冇人理
原帖由 makkaho 於 2010-6-19 09:56 PM 發表 大家都太明白你
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-19 10:44 PM 發表 Fabio Capello told Wayne Rooney to have a long look at himself in the mirror. Like that's going to improve his confidence!! 7 minutes ago via web
原帖由 oolongtea 於 2010-6-19 11:48 PM 發表 VIVIAN
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 19:17 , Processed in 0.043035 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.