找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: anto

日藝182

  [複製鏈接]
發表於 2010-6-19 13:50:06 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-19  01:48 PM 發表

我覺得又未至於咁,雖然將會鋪天蓋地咁宣傳

8月應該仲有一隊組合出碟,但未公佈

敢在8月18日出嗎?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 13:57:13 | 顯示全部樓層
原帖由 cavasake 於 2010-6-19  01:50 PM 發表

敢在8月18日出嗎?

我覺得kara呢次應該旨在試反應,唔得會即閃
kara本土都未算好穩陣,同埋T-ara間公司個社長唔知點解好鐘意追住佢地黎咬(定掉返轉?)
2隊都一齊開網店,一齊發表世界盃應援歌,上次出碟又差唔多時間
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 15:48:16 | 顯示全部樓層
日彈珠機再探澳發展空間

    【本報消息】G2E Asia博覽會上,日本最大彈珠機生產商京樂產業首次到海外參展,強調這次並非是銷售彈珠機,而是了解市場喜好習慣,探討發展空間。

    日本彈珠機聞名全球,市場之大不容少覷。京樂產業企劃部經理大西賢尊表示,該公司這一兩年受經濟影響,銷售量稍下滑,但年銷售彈珠機也達50-60萬部;兩年前更上達90萬部。市場以日本為主,故今次借G2E機會探討境外市場喜好和習慣,了解不同客群需要。他提到,十年前曾有公司在澳門酒店放置彈珠機,可惜玩家不太懂得玩,最後撤出澳門。故此行也想了解澳門市場,希望有機會重新把該遊戲引入澳門。

    可能因為較少接觸,很多人都很好奇,成為現場最具人氣的參展攤位。該公司表示根據玩家喜好而設計遊戲,所說非虛,如韓劇《冬日戀曲》在日本大受歡迎,彈珠機畫面起用了該劇男女主角,贏了就會顯示劇中感動畫面,吸引不少主婦及女性玩家。

---
終於明白akb+ske 為何會選擇在澳門開記者會和將澳門作為東亞巡迴演唱會的第一站.....
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 17:05:37 | 顯示全部樓層
原帖由 AirKID 於 2010-6-19  07:31 發表

發覺係nike廣告到出場既球星而家全部慘淡收場

唔通今年係adidas世界?


DV7 同球王都未開齋喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 17:17:37 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-19  05:05 PM 發表


DV7 同球王都未開齋喎

球王有助攻喎
DV7睇多場先算啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 18:21:23 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-6-19  10:05 AM 發表

大力神:明明我掂過卡比路
英格蘭,你現在的感覺如何?感覺如何呀?


我懷疑搵大森教英軍效果可能仲好

全心全意玩9斬
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 21:05:52 | 顯示全部樓層
我發覺有條友係世足真係乜能野都要吊一餐
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 21:20:54 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-19  09:05 PM 發表
我發覺有條友係世足真係乜能野都要吊一餐

call me ?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 21:23:36 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-19  09:05 PM 發表
我發覺有條友係世足真係乜能野都要吊一餐

我?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 21:31:21 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-19  09:05 PM 發表
我發覺有條友係世足真係乜能野都要吊一餐


回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 21:39:14 | 顯示全部樓層
原帖由 Sol_Campbell 於 2010-6-19  09:31 PM 發表



最後原來只係悶親佢而已
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 21:40:22 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-19  09:20 PM 發表

call me ?

我會認為你係發花癲
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 21:46:45 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-19  09:40 PM 發表

我會認為你係發花癲

釣極魚都冇人理
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 21:56:29 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-19  09:46 PM 發表

釣極魚都冇人理

大家都太明白你
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 22:44:41 | 顯示全部樓層
Fabio Capello told Wayne Rooney to have a long look at himself in the mirror. Like that's going to improve his confidence!!     7 minutes ago  via web  






回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 23:00:52 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-19  09:56 PM 發表

大家都太明白你

但點解傑包釣魚就個個上哂釣
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 23:15:45 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-19  10:44 PM 發表
Fabio Capello told Wayne Rooney to have a long look at himself in the mirror. Like that's going to improve his confidence!!     7 minutes ago  via web  







回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 23:48:59 | 顯示全部樓層
VIVIAN










回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 23:55:03 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-6-19  11:48 PM 發表
VIVIAN

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-20 00:00:31 | 顯示全部樓層
上網睇場波
仲慘過乜
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 19:17 , Processed in 0.043035 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表