原帖由 天才守門員 於 2010-7-6 01:48 發表 講左無限次,有時連佢D姊妹都難以搵佢,更加唔好講約佢
使用道具 舉報
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-6 01:51 AM 發表 過咩火 快快手搞掂佢好過啦
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6 01:53 AM 發表 其實你係咪一早就覺新基掛咗免戰牌, 但你唔想轉目標去達到你嘅目的?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6 01:52 AM 發表 女受你的話, 係唔介意你玩下手段, 甚或反智地無視你點耍 (前提當然是有智可反)
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6 01:53 AM 發表 唔係就係玩下手段先會上釣咩?
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6 01:50 發表 其實到到咁上下年紀男人需要的關心比女人大 就drama的角度來說, 我認為你大妹的選角絕對正確
原帖由 makkaho 於 2010-7-6 01:56 AM 發表 女人愛的是在適當時候壞起來的男人
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6 01:53 AM 發表 一日打3次電話都唔聽,再打係唔係變極煩膠啊
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6 01:51 AM 發表 其他人都WFC你?
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6 01:55 AM 發表 請教大大
原帖由 李喂凸 於 2010-7-6 01:57 AM 發表 人地追求更祟高既野 男女私情行開 係黨入面搵可能仲好 大家理念,價值觀相近 周澄ex都係佢個黨
原帖由 makkaho 於 2010-7-6 01:57 AM 發表 3次?打夠廿次啦 到佢覆你果陣就話擔心佢之類的說話,等佢知你著緊佢嘛 有睇tvb劇都識啦
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6 01:53 發表 唔係就係玩下手段先會上釣咩?
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-6 01:57 AM 發表 yes 四個一組 有條女好強勢,但成日都錯 我表達完佢話ok,但繼續自己個套 咁都唔出聲笑住話佢岩算 最後由佢主導完成討論,報告俾老師 發現方向完全錯既,其實我講既先岩 之後個場戲好難交囉 ...
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-6 01:59 AM 發表 係唔聽定唔通?
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6 01:58 AM 發表 黨入面個D女仲激過我,我不能接受 周澄個EX金鷹咁靚仔,這些機會.........
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 08:02 , Processed in 0.032147 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.