原帖由 天才守門員 於 2010-7-6 01:53 發表 一日打3次電話都唔聽,再打係唔係變極煩膠啊
使用道具 舉報
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6 01:59 AM 發表 我爸當年唔係 其實同我大妹一樣 case 我媽話佢當年廿幾歲都想識個男人組織家庭 經人介紹識到我祖母, 跟住結識我爸, 又係諗住置頭家嘅人 ...
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6 02:00 AM 發表 佢個電話接通率極低,同CALL機無咩分別,問題在於佢唔會覆人囉
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6 01:59 AM 發表 我恐怕第5次後會關電話 我也曾有打夠20次的經驗, 結論是失敗的 所以不推薦
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6 02:01 AM 發表 我真係忍唔住又要貼俾你聽 O1Ym3AMgiSs 首歌當年我覺啱聽 因為我係 "電話那頭的你"
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-6 02:02 AM 發表 打唔通佢應該唔會知你打過俾佢?
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6 02:01 AM 發表 極重要問題:仲洗唔洗合作先?
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6 01:55 發表 請教大大
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6 02:00 AM 發表 反檯lor, 咩事o者
原帖由 makkaho 於 2010-7-6 02:02 AM 發表 唔通就sms 但其實如果會熄機既話姐係代表你係佢心目中冇份量冇地位,可以收皮囉
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6 02:03 AM 發表 係唔聽率
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6 02:04 AM 發表 我不清楚基基 但有的是不會關電話, 讓你以為還有機會
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-6 02:05 AM 發表 可能唔太鐘意社交 其實我自己都係 人地打黎我成日唔聽
原帖由 李喂凸 於 2010-7-6 01:57 發表 人地追求更祟高既野 男女私情行開 係黨入面搵可能仲好 大家理念,價值觀相近 周澄ex都係佢個黨
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6 02:03 AM 發表 你只要表現得多少少, 清楚d, 就得喇 新基按你歷來說法似乎都係 single but unavailable 我要 Season 3 呀!
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6 02:05 AM 發表 咁佢D姊妹都係打極佢電話都唔聽
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6 02:07 AM 發表 我都有個friend又係咁 仲要條件好到天上有地下無咁 佢又肯覆我wor 不過他是男的
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6 02:02 發表 但我認為上釣後更加有玩手段的需要
原帖由 李喂凸 於 2010-7-6 02:06 AM 發表 住山洞既 見到miss call唔覆 唔計係咪溝緊 我係佢朋友都覺得冇社交禮,自己冇mood唔再call算
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 08:02 , Processed in 0.037181 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.