找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 李喂凸

[電視] 日藝183劇場 -國境之南.太陽之西

  [複製鏈接]
發表於 2010-7-6 02:01:48 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6  01:53 發表

一日打3次電話都唔聽,再打係唔係變極煩膠啊


我真係忍唔住又要貼俾你聽




首歌當年我覺啱聽
因為我係 "電話那頭的你"
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:02:00 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6  01:59 AM 發表


我爸當年唔係

其實同我大妹一樣 case
我媽話佢當年廿幾歲都想識個男人組織家庭
經人介紹識到我祖母, 跟住結識我爸, 又係諗住置頭家嘅人
...


但我認為上釣後更加有玩手段的需要
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:02:33 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6  02:00 AM 發表

佢個電話接通率極低,同CALL機無咩分別,問題在於佢唔會覆人囉

打唔通佢應該唔會知你打過俾佢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:02:45 | 顯示全部樓層
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6  01:59 AM 發表


我恐怕第5次後會關電話
我也曾有打夠20次的經驗, 結論是失敗的
所以不推薦

唔通就sms
但其實如果會熄機既話姐係代表你係佢心目中冇份量冇地位,可以收皮囉
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:03:15 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6  02:01 AM 發表


我真係忍唔住又要貼俾你聽


O1Ym3AMgiSs

首歌當年我覺啱聽
因為我係 "電話那頭的你"

我已經分開2,3個鐘打架啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:03:38 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-6  02:02 AM 發表

打唔通佢應該唔會知你打過俾佢?

係唔聽率
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:03:42 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6  02:01 AM 發表

極重要問題:仲洗唔洗合作先?

上堂個d討論遮
係自己唔好彩,幾次都被選同佢一組
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:03:52 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6  01:55 發表

請教大大


你只要表現得多少少, 清楚d, 就得喇
新基按你歷來說法似乎都係 single but unavailable

我要 Season 3 呀!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:04:32 | 顯示全部樓層
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6  02:00 AM 發表


反檯lor, 咩事o者

有你一半強就女子了...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:04:44 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-6  02:02 AM 發表

唔通就sms
但其實如果會熄機既話姐係代表你係佢心目中冇份量冇地位,可以收皮囉


我不清楚基基
但有的是不會關電話, 讓你以為還有機會
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:05:27 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6  02:03 AM 發表

係唔聽率

可能唔太鐘意社交








其實我自己都係
人地打黎我成日唔聽
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:05:40 | 顯示全部樓層
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6  02:04 AM 發表


我不清楚基基
但有的是不會關電話, 讓你以為還有機會

咁佢D姊妹都係打極佢電話都唔聽
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:06:16 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-6  02:05 AM 發表

可能唔太鐘意社交








其實我自己都係
人地打黎我成日唔聽

如果唔係我點會形容佢係極摺
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:06:28 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-6  01:57 發表

人地追求更祟高既野
男女私情行開

係黨入面搵可能仲好
大家理念,價值觀相近
周澄ex都係佢個黨


似啦
我覺


好提議
天才諗諗啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:06:55 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6  02:03 AM 發表


你只要表現得多少少, 清楚d, 就得喇
新基按你歷來說法似乎都係 single but unavailable

我要 Season 3 呀!

又不是死症
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:07:31 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6  02:05 AM 發表

咁佢D姊妹都係打極佢電話都唔聽


我都有個friend又係咁
仲要條件好到天上有地下無咁
佢又肯覆我wor








不過他是男的
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:08:01 | 顯示全部樓層
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6  02:07 AM 發表


我都有個friend又係咁
仲要條件好到天上有地下無咁
佢又肯覆我wor








不過他是男的

THIS POST IS GAY
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:08:31 | 顯示全部樓層
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6  02:02 發表

但我認為上釣後更加有玩手段的需要


理論上係
事實上似乎好多人都太得過且過, 我指感情生活上
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:08:44 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-6  02:06 AM 發表

住山洞既

見到miss call唔覆
唔計係咪溝緊
我係佢朋友都覺得冇社交禮,自己冇mood唔再call算

所以佢聽電話我覺得好難得的
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:09:04 | 顯示全部樓層
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6  02:04 AM 發表


我不清楚基基
但有的是不會關電話, 讓你以為還有機會

唔熄電話長響,如果之後有覆你既咪仲有機囉,冇覆既就同我之前講既一樣
明知係你黎都唔問你做咩搵到佢咁急,姐係又係冇份量冇地位可收皮囉(除非你用第二個電話打or佢根本唔知你個電話)

其實聽左先係最得人驚
試過對方聽左之後我唔知講乜好,所以要準備劇本
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 08:02 , Processed in 0.037181 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表