原帖由 makkaho 於 2010-7-6 02:17 AM 發表 你就咁行入黎唔怕行唔返出去?
使用道具 舉報
原帖由 makkaho 於 2010-7-6 02:18 AM 發表 女醫生多數好高"抖",同護士couple就聽得多
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6 02:18 AM 發表 真係唔知?
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6 02:19 AM 發表 小!唔係我唔想加大力度啊!只係呢期真係搵佢唔到啊!!!!!!!!
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6 02:19 AM 發表 去! 你慚些甚麼愧啊你!?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6 02:18 AM 發表 你同新基對話 (面談與否) 劇本化到咩地步?
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6 02:19 AM 發表 慚愧, 凸說對了
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6 02:19 發表 可能真係要加大力度............
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-6 02:21 AM 發表 去樓下等人啦
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6 02:20 AM 發表 我番而覺得既然搵唔到就不如relax下 一日打兩三個交下功課lor 窮擔心都無用
原帖由 makkaho 於 2010-7-6 02:22 AM 發表 你入得黎都知你係異類
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6 02:21 發表 人家害羞呀
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6 02:22 AM 發表 佢起碼12號先返黎..........
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-6 02:21 發表 去樓下等人啦
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6 02:23 AM 發表 你惹毛我了! 你唔係真係想我咁答下話?
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6 02:22 發表 你劇本化的意思是什麼先? 不論面談還是什麼,總會逗她笑 u8WZDRomTMw
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 09:49 , Processed in 0.029720 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.