原帖由 makkaho 於 2010-7-6 02:09 AM 發表 唔熄電話長響,如果之後有覆你既咪仲有機囉,冇覆既就同我之前講既一樣 明知係你黎都唔問你做咩搵到佢咁急,姐係又係冇份量冇地位可收皮囉(除非你用第二個電話打or佢根本唔知你個電話) 其實聽左先係最得人驚 試過對方聽左之後我唔知講乜好,所以要準備劇本
使用道具 舉報
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-6 02:04 AM 發表 有你一半強就女子了...
原帖由 makkaho 於 2010-7-6 02:09 AM 發表 唔熄電話長響,如果之後有覆你既咪仲有機囉,冇覆既就同我之前講既一樣 明知係你黎都唔問你做咩搵到佢咁急,姐係又係冇份量冇地位可收皮囉(除非你用第二個電話打or佢根本唔知你個電話) 其實聽左先係最得人驚 ...
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6 02:10 AM 發表 暫時呢方面幾好
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6 02:10 發表 暫時呢方面幾好
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6 02:12 AM 發表 絕望大師鼓勵他人積極 也真辛苦了你啊
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6 02:10 AM 發表 注意, 這是網上世界 其實現實中, 如果你係全組唯一一個男人的話, 皮而收
原帖由 makkaho 於 2010-7-6 02:12 AM 發表 重點都係要佢知你緊佢姐,如果唔係我會認為新基係覺得你搵佢只係朋友間的閒聊
原帖由 李喂凸 於 2010-7-6 02:13 AM 發表 大大有冇女now
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6 02:14 AM 發表 佢知道的...........BUT我唔知佢的想法啊!!!!!!!!
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6 02:14 AM 發表 慚愧, 有的說
原帖由 makkaho 於 2010-7-6 02:16 AM 發表 妖,咁簡簡單單正式表白得就得唔得就食忽得啦 咁咪一刀搞掂囉,你又知佢諗D咩,又了結一件心事
原帖由 李喂凸 於 2010-7-6 02:15 AM 發表 去到咁啦 行左一大步喎
原帖由 李喂凸 於 2010-7-6 02:12 AM 發表 用老馬金句翻做英文 一半已好夠力
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6 02:13 發表 我指我
原帖由 李喂凸 於 2010-7-6 02:16 AM 發表 呢度唔歡迎你~你扯 醫女?
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6 02:14 發表 佢知道的...........BUT我唔知佢的想法啊!!!!!!!!
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6 02:14 發表 慚愧, 有的說
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 08:02 , Processed in 0.032265 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.