找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 李喂凸

[電視] 日藝183劇場 -國境之南.太陽之西

  [複製鏈接]
發表於 2010-7-6 02:25:54 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-6  02:23 AM 發表

高抖都係簡人來高抖的
李嘉欣咪又係...
殘酷現實


所以咪又係講咩都係假
咩手段咩方法都好
自己本錢最實際

某程度上老劍是對的
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:26:14 | 顯示全部樓層
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6  02:22 發表

@大陸?


偶像劇看太多了?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:26:18 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6  02:23 AM 發表


真係等你回來咩?

一路唱住等著你回來?
會唔會變左人鬼情未了架?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:26:32 | 顯示全部樓層
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6  02:23 AM 發表


咁咪等十二號lor

姊妹們都叫唔話得,又比多個借口約出黎(我知,一齊出街唔同單獨出街,但對佢不能一步到位啊!)
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:26:53 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6  02:25 AM 發表


你不設定她的角色, 也會設定你自己的

常逗女孩笑的男生跟 "可能男友" 真的有關連嗎?


北極和南極有關連嗎?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:27:32 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6  02:26 AM 發表


偶像劇看太多了?


你誤會我了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:27:41 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6  02:24 發表

洗唔洗帶埋JY_wqLD9r90


你覺得佢值你咁大陣仗咪做囉
冇壞架
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:27:43 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6  02:24 AM 發表

洗唔洗帶埋JY_wqLD9r90

認真
我之前聽你講以為你就得米

但現在
電話又唔聽
SMS又唔覆

佢對你好感極都有限
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:28:00 | 顯示全部樓層
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6  02:25 AM 發表


所以咪又係講咩都係假
咩手段咩方法都好
自己本錢最實際

某程度上老劍是對的

高登仔MODE:點解長毛可以落老蘭食鬼妹,甘威連中女珠珠都食唔到 明明甘仔條件好D
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:28:36 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-6  02:27 AM 發表

認真
我之前聽你講以為你就得米

但現在
電話又唔聽
SMS又唔覆

佢對你好感極都有限

佢對人人都係咁
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:28:38 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6  02:26 AM 發表

姊妹們都叫唔話得,又比多個借口約出黎(我知,一齊出街唔同單獨出街,但對佢不能一步到位啊!)


其實你地認識都唔淺
我覺得一大班人一齊出街真係無咩用......
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:28:49 | 顯示全部樓層
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6  02:26 發表

北極和南極有關連嗎?


禮義廉: "企鵝!"
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:29:33 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6  02:28 AM 發表

高登仔MODE:點解長毛可以落老蘭食鬼妹,甘威連中女珠珠都食唔到 明明甘仔條件好D


這就是手段的問題
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:30:43 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-6  02:27 發表

認真
我之前聽你講以為你就得米

但現在
電話又唔聽
SMS又唔覆

佢對你好感極都有限


知悉追求者存在而 don't give a f__k
哩個行為..
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:30:44 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6  02:28 AM 發表

佢對人人都係咁

這就是重點

如果你是佢特別的存在,佢就聽你電話啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:30:48 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6  02:28 AM 發表


禮義廉: "企鵝!"


'企鵝' = 談話時間
僅此而已
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:31:49 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-6  02:30 AM 發表

這就是重點

如果你是佢特別的存在,佢就聽你電話啦


殘酷但誠實得要緊的point
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:32:04 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-6  02:30 AM 發表

這就是重點

如果你是佢特別的存在,佢就聽你電話啦

我暫時未係摩連奴 連岡田奴都唔係
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:32:15 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6  02:28 AM 發表

佢對人人都係咁

佢係咪以前有過D咩打撃?
一般人唔會對社交活動如此反感的說
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-6 02:32:29 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-6  02:28 發表

高登仔MODE:點解長毛可以落老蘭食鬼妹,甘威連中女珠珠都食唔到 明明甘仔條件好D


好文不妨一睇再睇!

誰對我有好感?   by 高慧然
2009年10月14日

「人以群分,物以類聚」,「朋友如鏡子」……民間智慧告訴我們,透過一個人的交往對象,我們大致可以了解這個人的價值觀、品味、背景、知識程度……

同樣地,透過一個人的前度、現任、鍾情對象、示愛者、示好感者、交惡者、後備車胎、糾纏不清者……我們也能粗略得出結論,為這個人分類。

所以,向人示愛或示好感之前,一定要搞清楚,自己是甚麼人,對方又是甚麼人,萬一落花有意,流水無情,又會導致甚麼樣的後果。

有人以為,但凡女人,都有虛榮心,所以向女人示愛或者示好感是一種變相的恭維,女人即使不接受愛意或好感,至少,也會欣然接受恭維。
錯了。正因為女人是虛榮的動物,更加不願意隨便接受恭維。一個女人沒有蜂追蝶逐,固然令人沮喪。但是,一個女人身邊常常圍繞着大群揮之不去的蒼蠅和臭蟲,卻更讓人難堪。蜂追蝶逐的是花香,蒼蠅臭蟲青睞的,卻是腐肉。

世界從來就不是公平的,向人示愛或者示好感是一種特權,特權,就是部分人擁有的權利。已婚而向人示愛或示好感不是一個問題,如果你是畢彼特,相信全世界的女人都不會有負面反應。即使不接受你的愛,女人仍芳心竊喜:「啊他眼中的我跟安芝蓮娜祖莉居然各有千秋!」這的確是恭維。禿頭亦非問題,如果你是湯漢斯,女人也許會拒絕你,卻會一生感激你曾經的示愛。

有些人的示愛是恭維,更多人的示愛卻是侮辱。

http://hk.apple.nextmedia.com/te ... amp;art_id=13309675
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 09:49 , Processed in 0.037228 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表