原帖由 makkaho 於 2010-7-12 00:21 發表 大大對TB也有性趣?
使用道具 舉報
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-12 12:22 AM 發表 因人而異吧
原帖由 天才守門員 於 2010-7-12 12:22 AM 發表 今晚MYTV係唔係會播?
原帖由 makkaho 於 2010-7-12 12:21 AM 發表 大大對TB也有性趣?
原帖由 小妖 於 2010-7-12 12:17 AM 發表 香港女仔較少真馬fans
原帖由 makkaho 於 2010-7-12 12:23 AM 發表 突襲可能有反效果(對天才來說)
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-12 00:22 發表
原帖由 makkaho 於 2010-7-12 00:23 發表 突襲可能有反效果(對天才來說)
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-12 12:17 AM 發表 我曾想過我不能容忍我將來的兒子捧馬會巴卡
原帖由 橙色力量 於 2010-7-12 12:23 AM 發表 講真,我真係遇過,因咸爺而迷真馬。 不過我當時未係巴卡極度狂熱份子。 我當然不會在她面前發表「咸爺是後現代足球巨星理論」。 ...
原帖由 makkaho 於 2010-7-12 00:23 發表 我想講 一個人膠起上黎真係有樣睇的
原帖由 小妖 於 2010-7-12 00:23 發表 可以將女仔變番直既快感係不足為外人道的
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-12 12:25 AM 發表 on9仔有樣睇
原帖由 天才守門員 於 2010-7-12 00:24 發表 抽水:你睇西班牙打反擊就知
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-12 00:24 發表 你唔是唔結婚唔生仔咩?
原帖由 makkaho 於 2010-7-12 12:25 AM 發表 pk你成篇文讀出黎我都頂唔順啦
原帖由 小妖 於 2010-7-12 00:26 發表 阿旺身邊都有兩條女
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 18:44 , Processed in 0.033688 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.