找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 李喂凸

[電視] 日藝183劇場 -國境之南.太陽之西

  [複製鏈接]
發表於 2010-7-11 01:18:37 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-11  01:15 AM 發表

呢方面既專家
係勇士教緊
熱火唔夠人用,可以諗下搵佢教

.........
高pick既佢唔識用架啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 01:21:28 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-11  01:18 AM 發表

.........
高pick既佢唔識用架啦

CURRY
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 01:32:59 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-11  01:16 AM 發表
Cooco完全FREESTYLE
仲出埋沖繩語


結衣仲係太緊了,學到佢偶像一半咁都好

結衣完全冇沖繩語系派歌手果種歌唱實力
真擔心佢唔知賣樣可以賣到幾時

[ 本帖最後由 makkaho 於 2010-7-11  01:35 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 01:44:40 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-11  01:21 AM 發表

CURRY

頭5?
3巨頭都係頭5喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 12:16:33 | 顯示全部樓層
然而收視低的原因也很明顯,因為日劇最強的「真實共鳴感」於此劇並不存在,只是在下的思想和主角某程度上相似,故此可以投入。

.......
點解水9刑事劇咁高收視?大家都犯過罪嗎?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 12:23:58 | 顯示全部樓層
出租天使
蠟筆小新玩盡滿城黃金甲

唔睇圖都唔知係咩戲....
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-11 13:59:30 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-7-11  12:48 AM 發表


估計小室可能會好buy呢套又話好有共鳴云云

果個係我囉

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 14:14:18 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-11  02:05 PM 發表
都係嫌唔夠癲...
教授最好笑

酒渦


TVBT今次錯譯好嚴重
原本笑位都變到唔好笑  
人人生動得多

等埋豬豬再比較
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 14:25:39 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-11  01:59 PM 發表

果個係我囉


你係教授
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-11 15:24:40 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-7-11  02:14 PM 發表


TVBT今次錯譯好嚴重
原本笑位都變到唔好笑  
人人生動得多

等埋豬豬再比較


最後ending,出字果度
乳頭一直不消失

原帖由 oolongtea 於 2010-7-11  02:25 PM 發表


你係教授


丫?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 16:00:33 | 顯示全部樓層
北川、志玲借鳳梨酥粉碎不和
11.07.2010 14:02

【商台互動娛樂組】日本女星北川景子最近到台灣為新作《一眼瞬間,再見愛》宣傳及造勢,對於有傳她在拍攝《月之戀人》期間,與林志玲鬧不和,她不但澄清大家合作愉快,還向Chiling笠高帽;而Chiling亦向北川送上台灣特產,互相以行動粉碎傳聞。

台灣盛事《2010台北電影節頒獎禮》於昨晚揭幕,除了張艾嘉、侯佩岑、林志玲、桂綸鎂、阮經天、趙又廷等本地演員哂冷之外,大會更請來日劇《零秒出手》、《月之戀人》女星北川景子擔任「最佳新人獎」的頒獎嘉賓,為了今次的頒獎,北川更專誠苦練普通話,氹得台下觀眾拍爛手掌。

北川景子在拍攝《月》劇期間,曾被偷拍到煙不離手的照片,令玉女形象大損,有傳她將矛頭直指有人為捧Chiling而打擊她,因而傳出不和。如今北川來台,Chiling不但抽空跟她私下短敍,還送上鳳凰酥、肉乾等台灣特產。而北川則表示幸得Chiling的介紹,才得以享受到不少美味的台灣菜,又笑言今次來台的另一個重要目的,是尋找Chiling的美麗秘方。談到兩人的關係,北川指由於兩人都是模特兒出身,所以在拍劇期間,不用埋位時不愁沒有話題。最近她更在個人網誌上,刊登一張兩人的合照,北川還鬼馬地做出「V」字手勢,狀甚老友。

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 16:01:57 | 顯示全部樓層
MM9
大概只得
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 16:02:30 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-7-11  02:14 PM 發表


TVBT今次錯譯好嚴重
原本笑位都變到唔好笑  
人人生動得多

等埋豬豬再比較

好在未DL
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 16:20:16 | 顯示全部樓層


曲目リスト
1-1 to Mother
1-2 again
TBSテレビ系アニメ「鋼の錬金術師 FULLMETAL ALCHEMIST」オープニング・テーマ
1-3 Parade
1-4 es.car
1-5 Shake My Heart
1-6 GLORIA
ベネッセコーポレーション「進研ゼミ高校講座」CMソング
1-7 I do it
1-8 Please Stay With Me
1-9 Summer Song
1-10 Cinnamon
1-11 Driving Happy Life
1-12 It’s all too much
東宝配給映画「カイジ~人生逆転ゲーム~」主題歌
1-13 Kiss me
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 16:34:38 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 19:32:55 | 顯示全部樓層
嘩..

我細妹話
佢做果間小學個校長同佢地(包括學生)講
冇賭波就唔駛睇波
因為干卿底事喎


哩d咪作育英才囉
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 19:50:44 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-11  07:32 PM 發表
嘩..

我細妹話
佢做果間小學個校長同佢地(包括學生)講
冇賭波就唔駛睇波
因為干卿底事喎


哩d咪作育英才囉

男定女先
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 19:55:18 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-11  19:50 發表

男定女先




於我, 冇分別
係想法有問題

舉個例: 點解有人喜愛賽馬?
有個角度係, 睇賽馬當中搵到樂趣, 進而鑽研賽馬哩項運動嘅各樣
日子有功學有所成之後的確可以運用喺賭博上, 但絕非必然

喜愛足球都一樣
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 20:15:49 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-11  07:32 PM 發表
嘩..

我細妹話
佢做果間小學個校長同佢地(包括學生)講
冇賭波就唔駛睇波
因為干卿底事喎


哩d咪作育英才囉

http://ca8hk.wordpress.com/2010/ ... %E5%AE%B6%E5%AF%8C/
足球
天下有兩種東西最髒,政治與足球,偏偏都是鄭家富至愛。
當年我在慈幼唸書,意大利神父穿着神父袍跟我們踢波,將皮球收在袍內,搵我的笨。(題外話:他可有被神父搞過?)既然你咁直接,我也直接答你,早年我在雪梨做暑期工時,有個神父待我很好,我覺得他很喜歡跟年輕人有肌膚之親,可以好親密。
有一、兩次,他拿信入來給我,摸我肚子:「你好瘦,要吃多一點嘛……」我係好瘦,但好抗拒。你問我有無被神父搞過,我不覺得那次是搞,我覺得好多神父的親密接觸令人誤解,好多神父都好開通,我跟神父打過麻雀,你信不信?
我廿九、三十歲時踢波氣力差了,但不願離開綠茵球場,便當上丙組球證,老師正是陳譚新。我打算升任乙組、甲組、甚至國際球證,像陳譚新執法世界盃,幾有型!
比賽球員都是左青龍右白虎,我當然被人罵過,阿媽遠在加拿大也眼眉跳,我都算了,紅牌趕你出場,使死咩?我試過步出更衣室時被人兇:「今晚小心啲!」你話唔驚就假啦大佬!我收山一幕做旁證,那時球證被人一拳打爆眼。對唔住,如此球證不做也罷。
我對足球的熱愛不下於對民主的追求,六歲起踢波,至今四十四年了;九三、九四年起從政,只是十六、七年的事.所以我好憎人打假波,所以我反對賭波,一賭波,定有假波,所以有次黃毓民話我反賭波是虛偽,我幾乎爆粗罵他。我好肉痛足球運動淪為賭波集團的棋盤;政制問題一樣,如果去到被人利用,操控,而我當局者迷,我好傷感。

政改表決當日,鄭家富跟張文光握手,出於真情還是假意?
我是踢波的人,對手幾茅都好,打完場波,握手是基本禮貌,我不會用好激的吐口水形式鄙視他。(即使鄭家富是林柏特,張文光是誤判其入球無效的盲炳球證?)我也會跟他握手。我在小、中、大學都是校隊,做過足總球證——待會告訴你為何做到丙組球證便不再做——我好清楚何謂公平競技,大家對事不對人,球賽一完,大家各走各路,握手也合理。
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-11 20:35:03 | 顯示全部樓層
秋元康你贏了~~~~
第19張SINGLE 竟然用到猜拳決定..演唱成員和ACE.....
猜拳的地點還要是在武道館..

都唔駛等下年先整低AKB~去捧NMB了..

今年就已經可以準備倒塌啦...

--
還有..
我最愛的小野惠令奈...
一路好走...卒業愉快..繼續為自己的夢想奮鬥下去罷
不論往後如何...你作為我最喜愛的AKB成員的身份永遠也不會改變...

祝你留學成功..認真的學好表演能力...
也祝你未來在電影界也可以取得好成績..~
你在"三角"中..的優秀表現....足以證明你有成為出色演員的潛力~~請不要放棄...


----
最後...我從今天開始不再飯AKB了 只飯SKE..和剛剛組成的NMB ....


---
但願所有尾木事務所,渡邊事務所,太田事務所還有HORIPRO事務所 等等大手事務所 所屬的AKB成員..全部也在今年內陸續卒業.......


真的想哭...雖然早已經有了心理準備..但最後還是接受不能......

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 16:59 , Processed in 0.049691 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表