找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 李喂凸

[電視] 日藝183劇場 -國境之南.太陽之西

  [複製鏈接]
發表於 2010-7-12 00:06:49 | 顯示全部樓層
一向不擅記作曲人作詞人 (萬二分歉意啊!)
但好有印象某首我好喜嘅曲係張佳添老師所作
粵語版同國語版都相當


"不想睡" 陳曉東

*夜了 為什麼還不想睡 除了你 我還在思念誰
我並不是害怕黑 寂寞卻喜歡把整個我包圍

好想 再重新和你愛一回
讓傷心的回憶通通都給化成灰
曾對你說 沒愛無所謂
其實自己脆弱 不知道應怎麼面對*

故意在街上給冷風吹 等著你來溫暖我心扉
終於也掉下眼淚 愛情不知不覺的不翼而飛
請你永遠都把我麻醉 那不用醒後日日夜夜為你心碎
你的愛曾經是絕對 我一輩子都會為我的愚昧而後悔

REPEAT*


"禮物" 陳曉東

用力捏著你漸鬆的手 我知道 你已沒法逗留
若是剩下缺憾給予我 我都會 隨時隨地接受

*當你 將一聲再會送給我 像親口將你禮物放入這雙耳朵
但願冒著冷汗親吻我 幸福早擁有過 甚麼都不必送給我 *

日夜預備答錄機打開 你聲線 永遠被記下來
日後就讓這迴音記載 在一屋空氣太寂寞時總可喝采

你 將一聲再會送給我 像親口將你禮物放入這雙耳朵
但願冒著冷汗親吻我 幸福早擁有過 甚麼都不必送給我

慢慢望著攝錄機打開 把一切 最美麗攝下來
日後遺忘了甚麼叫愛 你姿態 仍然留在眼內

REPEAT*
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:07:21 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-12  12:04 AM 發表

之後呢個話題係咪完左?

佢話決賽佢唔睇,因為無阿根廷,問返我覺得邊隊會羸
我話唔想荷蘭贏,因為呢隊荷蘭係我睇咁耐最肉酸的一隊荷蘭,睇住佢大就睇住佢壞(之後我拉落bb仔同細路 )
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:08:04 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-12  12:04 AM 發表

之後呢個話題係咪完左?

其實兜得好+轉話題都應該有得兜

不過點解無人問是否二人獨遊
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:09:33 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-12  12:07 AM 發表

佢話決賽佢唔睇,因為無阿根廷,問返我覺得邊隊會羸
我話唔想荷蘭贏,因為呢隊荷蘭係我睇咁耐最肉酸的一隊荷蘭,睇住佢大就睇住佢壞(之後我拉落bb仔同細路 ) ...

我覺得你對女講波太認真
有時對D唔識波既人,求其附和下就已經夠

不過你都好過我,冇好似我咁一下斬斷成個話題
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:10:01 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-12  12:09 AM 發表

我覺得你對女講波太認真
有時對D唔識波既人,求其附和下就已經夠

不過你都好過我,冇好似我咁一下斬斷成個話題

你會點呢
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:10:42 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-12  00:07 發表

佢話決賽佢唔睇,因為無阿根廷,問返我覺得邊隊會羸
我話唔想荷蘭贏,因為呢隊荷蘭係我睇咁耐最肉酸的一隊荷蘭,睇住佢大就睇住佢壞(之後我拉落bb仔同細路 )


今屆世盃我細妹一直有問我意見買波 (佢唔係場場賭)
除咗巴西反負荷蘭, 其他幾次我都中 (包括瑞士和洪都拉斯), 只係部份過程未必如我所想像
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:10:46 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-12  12:00 AM 發表
但我話阿根廷毫無美感


遇上一個喜歡足球的女子,而令她不快,是不可寬恕的!
















......喜歡敵對球隊例外......
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:11:25 | 顯示全部樓層
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-12  00:08 發表

其實兜得好+轉話題都應該有得兜

不過點解無人問是否二人獨遊


我已放棄這問題了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:12:31 | 顯示全部樓層
原帖由 橙色力量 於 2010-7-12  12:10 AM 發表


遇上一個喜歡足球的女子,而令她不快,是不可寬恕的!







......喜歡敵對球隊例外......

他媽的馬勒當拿
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:12:34 | 顯示全部樓層
原帖由 橙色力量 於 2010-7-12  00:10 發表


遇上一個喜歡足球的女子,而令她不快,是不可寬恕的!
















......喜歡敵對球隊例外......


中村俊輔@HKCM當年已是巴卡粉 & 華倫西亞粉
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:13:27 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-12  12:11 AM 發表


我已放棄這問題了

你看還沒有回答就知答案
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:13:44 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-12  12:12 AM 發表


中村俊輔@HKCM當年已是巴卡粉 & 華倫西亞粉

女的?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:14:23 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-12  12:11 AM 發表


我已放棄這問題了

聽日,是的,雖則時間唔會長
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:15:15 | 顯示全部樓層
原帖由 橙色力量 於 2010-7-12  12:10 AM 發表


遇上一個喜歡足球的女子,而令她不快,是不可寬恕的!


......喜歡敵對球隊例外......


how can u love a MUer if u is a blue
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:15:57 | 顯示全部樓層
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-12  00:13 發表

女的?


我指連好朋友我也能應付
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:16:18 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-12  12:10 AM 發表

你會點呢

我以前試過有一次,個女仔鐘意曼聯(果陣C7岩岩出名)
女:足球員入面我最鐘意C朗
我:C朗?手下敗仗黎咋喎(果陣岩岩05歐冠,曼聯2敗我地果陣)(再外加一大堆c朗唔入流之類的言論)
女:......

自此以後我對女仔講波就唔再咁認真,同佢講下鐘意邊隊,佢話邊隊好我都話果隊係好野黎(至少唔表露討厭的感覺)
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:16:25 | 顯示全部樓層
原帖由 小妖 於 2010-7-12  12:15 AM 發表


how can u love a MUer if u is a blue

用RM做例子不是更令人明白嗎
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:16:26 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-12  12:14 AM 發表

聽日,是的,雖則時間唔會長

如斯語氣應該是去圖書館搞些甚麼的
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:17:07 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-12  12:16 AM 發表

我以前試過有一次,個女仔鐘意曼聯(果陣C7岩岩出名)
女:足球員入面我最鐘意C朗
我:C朗?手下敗仗黎咋喎(果陣岩岩05歐冠,曼聯2敗我地果陣)(再外加一大堆c朗唔入流之類的言論)
女:......

自此以後我對女仔講 ...

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:17:22 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-12  12:16 AM 發表

我以前試過有一次,個女仔鐘意曼聯(果陣C7岩岩出名)
女:足球員入面我最鐘意C朗
我:C朗?手下敗仗黎咋喎(果陣岩岩05歐冠,曼聯2敗我地果陣)(再外加一大堆c朗唔入流之類的言論)
女:......

自此以後我對女仔講 ...

hea的感覺很容易暴露出來的
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 18:44 , Processed in 0.025086 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表