使用道具 舉報
原帖由 makkaho 於 2010-7-12 12:04 AM 發表 之後呢個話題係咪完左?
原帖由 天才守門員 於 2010-7-12 12:07 AM 發表 佢話決賽佢唔睇,因為無阿根廷,問返我覺得邊隊會羸 我話唔想荷蘭贏,因為呢隊荷蘭係我睇咁耐最肉酸的一隊荷蘭,睇住佢大就睇住佢壞(之後我拉落bb仔同細路 ) ...
原帖由 makkaho 於 2010-7-12 12:09 AM 發表 我覺得你對女講波太認真 有時對D唔識波既人,求其附和下就已經夠 不過你都好過我,冇好似我咁一下斬斷成個話題
原帖由 天才守門員 於 2010-7-12 00:07 發表 佢話決賽佢唔睇,因為無阿根廷,問返我覺得邊隊會羸 我話唔想荷蘭贏,因為呢隊荷蘭係我睇咁耐最肉酸的一隊荷蘭,睇住佢大就睇住佢壞(之後我拉落bb仔同細路 )
原帖由 天才守門員 於 2010-7-12 12:00 AM 發表 但我話阿根廷毫無美感
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-12 00:08 發表 其實兜得好+轉話題都應該有得兜 不過點解無人問是否二人獨遊
原帖由 橙色力量 於 2010-7-12 12:10 AM 發表 遇上一個喜歡足球的女子,而令她不快,是不可寬恕的! ......喜歡敵對球隊例外......
原帖由 橙色力量 於 2010-7-12 00:10 發表 遇上一個喜歡足球的女子,而令她不快,是不可寬恕的! ......喜歡敵對球隊例外......
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-12 12:11 AM 發表 我已放棄這問題了
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-12 12:12 AM 發表 中村俊輔@HKCM當年已是巴卡粉 & 華倫西亞粉
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-12 00:13 發表 女的?
原帖由 天才守門員 於 2010-7-12 12:10 AM 發表 你會點呢
原帖由 小妖 於 2010-7-12 12:15 AM 發表 how can u love a MUer if u is a blue
原帖由 天才守門員 於 2010-7-12 12:14 AM 發表 聽日,是的,雖則時間唔會長
原帖由 makkaho 於 2010-7-12 12:16 AM 發表 我以前試過有一次,個女仔鐘意曼聯(果陣C7岩岩出名) 女:足球員入面我最鐘意C朗 我:C朗?手下敗仗黎咋喎(果陣岩岩05歐冠,曼聯2敗我地果陣)(再外加一大堆c朗唔入流之類的言論) 女:...... 自此以後我對女仔講 ...
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 18:44 , Processed in 0.025086 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.