原帖由 小妖 於 2010-7-12 12:35 AM 發表 可以訂定先
使用道具 舉報
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-12 12:36 AM 發表 點訂
原帖由 小妖 於 2010-7-12 12:32 AM 發表 正如騎士球迷點可以繼續鐘意LBJ
原帖由 天才守門員 於 2010-7-12 12:38 AM 發表 http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=39473 好平
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-12 00:42 發表 果然是食客
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-12 12:42 AM 發表 果然是食客
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-12 12:33 AM 發表 轉介俾當奇!
原帖由 橙色力量 於 2010-7-12 00:43 發表 一早沒再聯絡 現在已是中女
原帖由 橙色力量 於 2010-7-12 12:43 AM 發表 一早沒再聯絡 現在已是中女
原帖由 henrytam 於 2010-7-12 12:42 AM 發表 4年前我因為LBJ而變騎士球迷的我都不能繼續鐘意LBJ了
原帖由 小妖 於 2010-7-12 12:45 AM 發表 應該合乎佢既口味的
原帖由 小妖 於 2010-7-12 12:43 AM 發表 可能成日訂
原帖由 天才守門員 於 2010-7-12 00:45 發表 見到佢咁無志氣,真係啤一聲
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-12 12:47 AM 發表 佢可能唔止想贏一次就算呢 又睇下佢統治期可以有幾長
原帖由 天才守門員 於 2010-7-12 00:49 發表 佢架咩
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-12 12:51 AM 發表 THE SELF-TITLED ‘KING’
原帖由 天才守門員 於 2010-7-12 00:52 發表 慳D啦 佢依家在我眼中,係高過T-MAC囉
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 20:28 , Processed in 0.026602 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.