找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 李喂凸

[電視] 日藝183劇場 -國境之南.太陽之西

  [複製鏈接]
發表於 2010-7-12 00:28:30 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-12  12:27 AM 發表



所以依家練緊折射,等等機會
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:29:24 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-12  12:28 AM 發表

所以依家練緊折射,等等機會

我驚你條J折射果陣你都未把握到機會喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:29:37 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-12  00:28 發表

所以依家練緊折射,等等機會


折射都總要起腳試試架
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:29:54 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-12  12:28 AM 發表


世人通常唔會提
但的確有唔少on9女存在喎


每個人心中都有一個阿旺
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:29:58 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-12  12:28 AM 發表

所以依家練緊折射,等等機會

折射告白?
可以袋錢入我袋嗎?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:30:34 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-12  12:29 AM 發表

折射告白?
可以袋錢入我袋嗎?

純粹ON9仔9UP 我又不是HONDA
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:30:39 | 顯示全部樓層
原帖由 小妖 於 2010-7-12  12:15 AM 發表


how can u love a MUer if u is a blue

.........................
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:30:58 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-12  12:29 AM 發表

折射告白?
可以袋錢入我袋嗎?

伽里略同林峰都未必識
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:30:59 | 顯示全部樓層
原帖由 小妖 於 2010-7-12  00:29 發表

每個人心中都有一個阿旺


真的嗎?

也許我早已幹掉我那個了吧
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:31:53 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-12  12:28 AM 發表


世人通常唔會提
但的確有唔少on9女存在喎

扮豬食老虎
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:31:54 | 顯示全部樓層
原帖由 小妖 於 2010-7-12  12:28 AM 發表
咁即係DB 迷唔係真馬迷


佢算係幾識波,而且能正確讀出Ajax發音!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:32:26 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-12  12:30 AM 發表

.........................


正如騎士球迷點可以繼續鐘意LBJ
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:32:53 | 顯示全部樓層
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-12  00:31 發表

扮豬食老虎


上述行為都有不同解讀
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:33:08 | 顯示全部樓層
原帖由 小妖 於 2010-7-12  12:32 AM 發表


正如騎士球迷點可以繼續鐘意LBJ

D West 呢
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:33:18 | 顯示全部樓層
原帖由 橙色力量 於 2010-7-12  00:31 發表

佢算係幾識波,而且能正確讀出Ajax發音!


轉介俾當奇!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:33:38 | 顯示全部樓層
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-12  12:31 AM 發表

扮豬食老虎


食豬
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:34:52 | 顯示全部樓層
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-12  12:33 AM 發表

D West 呢


我既口味仲未去到咁重
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:35:34 | 顯示全部樓層
原帖由 小妖 於 2010-7-12  12:33 AM 發表


食豬

乳豬全體
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:35:58 | 顯示全部樓層
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-12  12:35 AM 發表

乳豬全體


可以訂定先
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-12 00:36:02 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-12  12:33 AM 發表


轉介俾當奇!

回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 18:44 , Processed in 0.027784 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表