原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-12 12:27 AM 發表
使用道具 舉報
原帖由 天才守門員 於 2010-7-12 12:28 AM 發表 所以依家練緊折射,等等機會
原帖由 天才守門員 於 2010-7-12 00:28 發表 所以依家練緊折射,等等機會
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-12 12:28 AM 發表 世人通常唔會提 但的確有唔少on9女存在喎
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-12 12:29 AM 發表 折射告白? 可以袋錢入我袋嗎?
原帖由 小妖 於 2010-7-12 12:15 AM 發表 how can u love a MUer if u is a blue
原帖由 小妖 於 2010-7-12 00:29 發表 每個人心中都有一個阿旺
原帖由 小妖 於 2010-7-12 12:28 AM 發表 咁即係DB 迷唔係真馬迷
原帖由 henrytam 於 2010-7-12 12:30 AM 發表 .........................
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-12 00:31 發表 扮豬食老虎
原帖由 小妖 於 2010-7-12 12:32 AM 發表 正如騎士球迷點可以繼續鐘意LBJ
原帖由 橙色力量 於 2010-7-12 00:31 發表 佢算係幾識波,而且能正確讀出Ajax發音!
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-12 12:31 AM 發表 扮豬食老虎
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-12 12:33 AM 發表 D West 呢
原帖由 小妖 於 2010-7-12 12:33 AM 發表 食豬
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-12 12:35 AM 發表 乳豬全體
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-12 12:33 AM 發表 轉介俾當奇!
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 18:44 , Processed in 0.027784 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.