原帖由 AC米仔 於 2009-12-1201:05 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
哩句係MK爆架:icon101:
但我好似都聽到天才講呢句?:icon101:
疑似[破]的插入曲的原唱者:icon101:
同fly me to the moon一樣9萬幾人翻唱過,都唔知邊個先係原唱:icon101:
但係林原惠版聽落幾舒服:icon096: (雖然首歌係一首唔太開心既歌:icon101:)
7in5rpYU584
YxXkZzJUDh4
[ 本帖最後由 makkaho 於 2009-12-1201:29 AM 編輯 ]
原帖由 AC米仔 於 2009-12-1201:05 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
哩句係MK爆架:icon101:
點解我聽到係右邊傳過來既:icon101:
原帖由 henrytam 於 2009-12-1201:39 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
點解我聽到係右邊傳過來既:icon101:
我都有講,不過好細聲,應該得米仔聽到:icon101:
唔夠天才咁爆:icon101:
咩料?同人在FB玩膠:icon101:
睇網上評論,破好似普通得到好評喎:icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-12-1201:26 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
疑似[破]的插入曲的原唱者:icon101:
同fly me to the moon一樣9萬幾人翻唱過,都唔知邊個先係原唱:icon101:
但係林原惠版聽落幾舒服:icon096: (雖然首歌係一首唔太開心既歌:icon101:)
7in5rpYU584
YxXkZzJUDh4 ...
很match:(
原帖由 橙色力量 於 2009-12-1212:43 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
當結尾渚薰對真嗣說了一句幾腐的對白,天才曰:「覆你個機!」跟著全埸都笑了。:icon101:
:icon042:
原帖由 makkaho 於 2009-12-1201:26 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
疑似[破]的插入曲的原唱者:icon101:
同fly me to the moon一樣9萬幾人翻唱過,都唔知邊個先係原唱:icon101:
但係林原惠版聽落幾舒服:icon096: (雖然首歌係一首唔太開心既歌:icon101:)
7in5rpYU584
YxXkZzJUDh4 ...
講真我想睇多次:(:icon101:
[ 本帖最後由 ken809 於 2009-12-1209:12 AM 編輯 ]
原帖由 makkaho 於 2009-12-1201:26 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
疑似[破]的插入曲的原唱者:icon101:
同fly me to the moon一樣9萬幾人翻唱過,都唔知邊個先係原唱:icon101:
但係林原惠版聽落幾舒服:icon096: (雖然首歌係一首唔太開心既歌:icon101:)
7in5rpYU584
YxXkZzJUDh4 ...
赤い鳥原唱....1971年...
大概74年入埋教科書...
之後翻唱者一個接一個出來...仲有埋英文版
文化廳所選的日本百名歌....
Verycd入得返:icon101:
原帖由 ken809 於 2009-12-1209:10 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
講真我想睇多次:(:icon101:
再入戲院我就唔會喇,不過應該會買DVD睇返有冇細節係miss左:icon101:
http://stylejam.co.jp/Movie/images/tokikake_01_1.jpg http://stylejam.co.jp/Movie/images/tokikake_sub1.jpg http://stylejam.co.jp/Movie/images/tokikake_sub2.jpg http://stylejam.co.jp/Movie/images/tokikake_sub3.jpg http://stylejam.co.jp/Movie/images/tokikake_sub4.jpg
:icon065:
黃岸圖 hb:icon046:
原帖由 makkaho 於 2009-12-1204:22 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
再入戲院我就唔會喇,不過應該會買DVD睇返有冇細節係miss左:icon101:
呢隻應該會係我第一隻想買既DVD:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2009-12-1211:35 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
黃岸圖 hb:icon046:
HB:icon089:
HB:icon089:
HB?:icon101:
:icon101: HB圖大,繼續post好圖
hb:(