李喂凸 發表於 2010-3-12 01:30:01

原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2010-3-1201:25 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
凸大HKIFF有買了甚麼票沒有
買5張咋
新低:icon031:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 01:31:02

原帖由 makkaho 於 2010-3-1201:26 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

我以前就係成日都係咁,悶果陣就話冇人陪我,人地搵我我就話人煩
搞到而家好似有D思覺失調,要係孤獨中先搵到生存意義

"會遠離的 就跟他們說再見吧
原來彼此如此遙遠 這人生才顯得遼闊"

makkaho 發表於 2010-3-12 01:31:17

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1201:28 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
什麼都好好
只是好怕係自己自我感覺良好
我已經是這樣了:(

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 01:31:36

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1201:27 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

85777

誰跟不上誰~

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 01:32:31

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1201:28 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
什麼都好好
只是好怕係自己自我感覺良好

信任自己, 包括自我感覺良好
前提是要不時鞭策自己做到值得被信任

傑夫仔 發表於 2010-3-12 01:32:33

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1201:29 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

下星期返家了:icon074:




BTW
伯母上星期凸然約我
話多謝又送禮比我,受寵若驚
又講左好多野
我心已經放開了~
meeting去你家告別式囉:icon035:


本身關係好好?
有沒有復合機會?:(

李喂凸 發表於 2010-3-12 01:35:28

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1201:28 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
什麼都好好
只是好怕係自己自我感覺良好
害怕變到沒有動力,太自慰?

天才守門員 發表於 2010-3-12 01:36:02

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1201:32 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


信任自己, 包括自我感覺良好
前提是要不時鞭策自己做到值得被信任
目前係OK啊.........但呢期見到一個反面教材............

傑夫仔 發表於 2010-3-12 01:36:42

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1201:36 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

目前係OK啊.........但呢期見到一個反面教材............
認真
who?

天才守門員 發表於 2010-3-12 01:37:09

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1201:35 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

害怕變到沒有動力,太自慰?
覺得依家一切好唔真.........

天才守門員 發表於 2010-3-12 01:37:52

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1201:36 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

認真
who?
一個逼到我連續在FACEBOOK連續用六個X佢老母的仆 街

傑夫仔 發表於 2010-3-12 01:38:38

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1201:37 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

一個逼到我連續在FACEBOOK連續用六個X佢老母的仆 街
原因?:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 01:39:31

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1201:37 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

覺得依家一切好唔真.........

"沒甚好擔心" ?

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 01:40:24

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1201:35 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

害怕變到沒有動力,太自慰?

天才該是充滿動力去幹某些事情啊

傑夫仔 發表於 2010-3-12 01:41:44

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1201:40 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


天才該是充滿動力去幹某些事情啊
所以最後會寂寞:( :icon101:

天才守門員 發表於 2010-3-12 01:43:15

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1201:38 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

原因?:icon101:
點解要小佢?
意見多多,野又簡D最唔重要的野去做(最後甚至我做埋)話幫其他人睇睇(最後咩9都無睇,又要我做)我做到PK個陣係度細聲講大聲笑咁溝女
總之條友以為自己好撚醒(我已經唱撚到行哂,條友已經走上仆 街之路,當然,最撚正的係條友仲自我感覺良好個下先好撚野)

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 01:43:46

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1201:41 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

所以最後會寂寞:( :icon101:

頂你! :icon101:


戴志偉某句
"戰士上陣的感覺"
我果真是懷念的

天才守門員 發表於 2010-3-12 01:44:25

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1201:41 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

所以最後會寂寞:( :icon101:
FUXK YOU,今日先好好地SMS黎(今日教授請假,下午無堂,PE又得一支公ON99地打羽毛球)

傑夫仔 發表於 2010-3-12 01:44:56

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1201:43 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

點解要小佢?
意見多多,野又簡D最唔重要的野去做(最後甚至我做埋)話幫其他人睇睇(最後咩9都無睇,又要我做)我做到PK個陣係度細聲講大聲笑咁溝女
總之條友以為自己好撚醒(我已經唱撚到行哂,條友已經走上仆 街之路,當然 ...
點解你成日都同d組員鬧反?:icon101: :icon101:

李喂凸 發表於 2010-3-12 01:45:41

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1201:32 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

meeting去你家告別式囉:icon035:


本身關係好好?
有沒有復合機會?:(
幫我搬屋:icon094:



佢幾信任我既
話當我女婿
冇機啦,不過起碼冇咁不明不白
曾懷疑一係聽講影響,一係有男人追
而家都心安D:icon081:
頁: 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54
查看完整版本: 日藝劇場第一百七濕九回-鐵漢柔情正字男大戰古墓派姑姑