李喂凸 發表於 2010-3-12 01:47:10

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1201:43 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif


頂你! :icon101:


戴志偉某句
"戰士上陣的感覺"
我果真是懷念的
你真係袋住好多金句:( :icon082:

天才守門員 發表於 2010-3-12 01:47:13

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1201:44 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

點解你成日都同d組員鬧反?:icon101: :icon101:
今次呢條友係神憎鬼厭
唔撚係蠢唔撚係無料
但好撚懶好撚縮骨好撚無責任心好撚太監
依家係個個同佢合作的都尸吊哂鬼
再在我大力吹捧之下,基本上

傑夫仔 發表於 2010-3-12 01:47:46

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1201:45 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

幫我搬屋:icon094:



佢幾信任我既
話當我女婿
冇機啦,不過起碼冇咁不明不白
曾懷疑一係聽講影響,一係有男人追
而家都心安D:icon081:
好多野搬?:icon101:




介唔介意分享分手的原因?:(

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 01:48:11

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1201:43 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

點解要小佢?
意見多多,野又簡D最唔重要的野去做(最後甚至我做埋)話幫其他人睇睇(最後咩9都無睇,又要我做)我做到PK個陣係度細聲講大聲笑咁溝女
總之條友以為自己好撚醒(我已經唱撚到行哂,條友已經走上仆 街之路,當然,最撚正的係條友仲自我感覺良好個下先好撚野)

有得睇而你又 enjoy 睇人福佳, 咪睇囉
但你控制唔到人幾時點樣福佳的話, 你點唱佢都冇意思
真係唔好俾你見到哩個人唔駛福佳又溝到女喎, 怕你會 我不能接受.jpg

傑夫仔 發表於 2010-3-12 01:49:09

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1201:47 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

今次呢條友係神憎鬼厭
唔撚係蠢唔撚係無料
但好撚懶好撚縮骨好撚無責任心好撚太監
依家係個個同佢合作的都尸吊哂鬼
再在我大力吹捧之下,基本上85778 ...
真係慘,你成日都預到呢d人:icon121: :icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 01:49:16

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1201:47 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

你真係袋住好多金句:( :icon082:

啱用就袋
想恥笑就恥笑囉
:icon101:

天才守門員 發表於 2010-3-12 01:50:40

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1201:48 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


有得睇而你又 enjoy 睇人福佳, 咪睇囉
但你控制唔到人幾時點樣福佳的話, 你點唱佢都冇意思
真係唔好俾你見到哩個人唔駛福佳又溝到女喎, 怕你會 我不能接受.jpg ...
條友唔會溝到女
一,條女有仔的(其實就係姊妹:icon101: )
二,條友態度好撚差
三,今個SEM條友就係同條女一組,最7的係,工作態度完全無變,姊妹直頭私底下爆粗小7佢(D粗口程度勁過我:icon101: )

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 01:51:27

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1201:49 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

真係慘,你成日都預到呢d人:icon121: :icon101:

天才又比較執著佢相信嘅公義
非要有合理裁決不可咁
:icon121: :icon101:

天才守門員 發表於 2010-3-12 01:51:48

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1201:49 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

真係慘,你成日都預到呢d人:icon121: :icon101:
:o

傑夫仔 發表於 2010-3-12 01:52:39

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1201:50 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

條友唔會溝到女
一,條女有仔的(其實就係姊妹:icon101: )
二,條友態度好撚差
三,今個SEM條友就係同條女一組,最7的係,工作態度完全無變,姊妹直頭私底下爆粗小7佢(D粗口程度勁過我:icon101: ) ...
不如你9左佢,之後再調教:icon035: :icon030:

天才守門員 發表於 2010-3-12 01:53:23

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1201:51 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


天才又比較執著佢相信嘅公義
非要有合理裁決不可咁
:icon121: :icon101:
唔撚做野,又分享D分,得唔得先?:o 即係法維奧.干斯卡奧係銀河一期的重金收購成功,得唔得先?

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 01:54:08

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1201:50 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

條友唔會溝到女
一,條女有仔的(其實就係姊妹:icon101: )
二,條友態度好撚差
三,今個SEM條友就係同條女一組,最7的係,工作態度完全無變,姊妹直頭私底下爆粗小7佢(D粗口程度勁過我:icon101: )

別跟我開玩笑了!
這類生物可以是灘叔迪偉所講的撒網式作業, 俾佢撈到件又有幾奇?
記住, 有掛情侶名的伴, 本身不代表些甚麼
:icon101:

天才守門員 發表於 2010-3-12 01:54:15

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1201:52 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

不如你9左佢,之後再調教:icon035: :icon030:
咪搞:icon102: 我都幾驚佢:icon102:

李喂凸 發表於 2010-3-12 01:54:15

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1201:49 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif


啱用就袋
想恥笑就恥笑囉
:icon101:
唔是啦
我是記唔到歌詞,人物說話的:icon082:

天才守門員 發表於 2010-3-12 01:55:30

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1201:54 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


別跟我開玩笑了!
這類生物可以是灘叔迪偉所講的撒網式作業, 俾佢撈到件又有幾奇?
記住, 有掛情侶名的伴, 本身不代表些甚麼
:icon101:
但條友的行動好撚低LV,連我呢D毒撚都可以一眼就知想點:o

李喂凸 發表於 2010-3-12 01:58:30

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1201:47 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

好多野搬?:icon101:




介唔介意分享分手的原因?:(
主要係法比傢俬同擺設




好多原因
最主要都係佢講既"睇唔到將來,唔會結婚唔好哂我時間"
真係聽到橋一下:icon081:

傑夫仔 發表於 2010-3-12 01:59:29

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1201:53 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

唔撚做野,又分享D分,得唔得先?:o 即係法維奧.干斯卡奧係銀河一期的重金收購成功,得唔得先?
一個團體實有人做多有人做少架啦:icon101:
咁唔like咪又破佢豆腐囉:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 01:59:56

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1201:53 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

唔撚做野,又分享D分,得唔得先?:o 即係法維奧.干斯卡奧係銀河一期的重金收購成功,得唔得先?

唔得
又可以點?
件事咩環境已經不受控
仲要同自己過唔去鬧情緒?

好吧
或者只係我越來越少在乎
越來越少十來歲時的激情泛濫
同時越來越少機會打從心底高興起來

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 02:01:27

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1201:54 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

唔是啦
我是記唔到歌詞,人物說話的:icon082:

我也不是那些訓練有素的記憶高手
我有感覺的就可能會記得
:icon064: :icon101:

傑夫仔 發表於 2010-3-12 02:02:18

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1201:58 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

主要係法比傢俬同擺設




好多原因
最主要都係佢講既"睇唔到將來,唔會結婚唔好哂我時間"
真係聽到橋一下:icon081:
打算全搬回家?



最麻煩就是呢種問題:icon074:
所以說找個十幾歲的好,起碼冇咁快考慮這些
頁: 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55
查看完整版本: 日藝劇場第一百七濕九回-鐵漢柔情正字男大戰古墓派姑姑