豬木都做戲
http://www.sponichi.co.jp/entertainment/flash/images/KFullFlash20100612040_l.jpghttp://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20100612/77132_201006120087783001276318802c.jpg
http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/06/13_3/01.jpghttp://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/06/13_3/03.jpg
http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/06/13_3/07.jpghttp://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/06/13_3/08.jpg
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1402:16 PM 發表
尿尿 好似又高左...
以為好有橋....
點知黑色幽默得濟
玩政治隱喻
堺雅人整假鼻成個劉德華咁
好喜睇滿島光爆發
係個格有d邪氣
不太看好上位做日劇女王:(
[ 本帖最後由 李喂凸 於 2010-6-1403:49 PM 編輯 ]
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1411:43 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
[天使TSJS][維榮的妻子 全一回][淺野忠信/松隆子/廣末涼子/伊武雅刀]
上月買了港版dvd了
SUPER☆GIRL 8月出道
真係準備正面對掐少女時代:icon101:
又一次同日有足球
月九會否跌到十?
坐等七劍分析
日本能贏波
相信是受了原史奈達的鼓勵吧
呢件#14係咩水?
[ 本帖最後由 李喂凸 於 2010-6-1512:15 AM 編輯 ]
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1500:12 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
日本能贏波
相信是受了原史奈達的鼓勵吧
呢件#14係咩水?
佢老公中西哲生
:icon083: :icon101:
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1512:12 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
日本能贏波
相信是受了原史奈達的鼓勵吧
呢件#14係咩水?
粉紅色,女子隊:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-1512:15 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
佢老公中西哲生
:icon083: :icon101: :icon066:
以前係國腳級?
武田修宏呢?見佢上過perfume節目:icon101:
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1500:17 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon066:
以前係國腳級?
武田修宏呢?見佢上過perfume節目:icon101:
:icon086: :bye: :icon101:
川崎讀賣一代射手就係前日本國腳
:icon075: :icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1512:15 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
粉紅色,女子隊:icon101:
akb著紅色
http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/06/04_13/02.jpg http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/06/04_13/06.jpg
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1512:22 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
akb著紅色
http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/06/04_13/02.jpg http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/06/04_13/06.jpg
我覺得粉紅色靚d:icon101:
5人足球黃色都好型:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-1512:20 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon086: :bye: :icon101:
川崎讀賣一代射手就係前日本國腳
:icon075: :icon101:
好彩中西唔係前鋒
扑野冇咁好力者
http://i47.tinypic.com/2nlw8au.jpg
http://i48.tinypic.com/10mota1.jpg
http://i50.tinypic.com/2aey1ch.jpg
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1512:38 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
我覺得粉紅色靚d:icon101:
5人足球黃色都好型:icon101:
女生穿足球襪才是重看點!
5,6年前日本興過,吹埋來香港女都跟:icon060:
http://i50.tinypic.com/axyzjk.jpg
http://i50.tinypic.com/hs54yc.jpg
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1512:45 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
女生穿足球襪才是重看點!
5,6年前日本興過,吹埋來香港女都跟:icon060:
女說著完腳都瘦d:icon082:
好想起雙飛
睇女好睇過男足
http://imgur.com/idLlQ.jpg
http://imgur.com/KUq7L.jpg
http://imgur.com/NoWiO.jpg
http://imgur.com/Kb4GT.jpg
http://imgur.com/Mh2yt.jpg
http://imgur.com/jR1Wd.jpg
http://imgur.com/ceuG8.jpg
http://imgur.com/AxJaX.jpg
http://imgur.com/Rr4pz.jpg
[ 本帖最後由 李喂凸 於 2010-6-1501:08 AM 編輯 ]
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1501:02 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
好想起雙飛
睇女好睇過男足
http://imgur.com/idLlQ.jpg
http://imgur.com/KUq7L.jpg
http://imgur.com/NoWiO.jpg
http://imgur.com/Kb4GT.jpg
http://imgur.com/Mh2yt.jpg
http://imgur.com/jR1Wd.jpg
http://imgu ...
你係起就快
http://www.rfa.org/cantonese/news/Daya-incident-06142010090513.html/story_main?encoding=traditional
死左都唔知咩事