原帖由 李喂凸 於 2010-6-1304:06 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
亞記二套韓劇
一屋叉燒的家庭(一屋都係西巴?:icon065: )
愛情犀利哥(主角又唔係乞兒:bye: )
...:icon101:
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1312:32 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon075:
你去日本跟山p學師先改打法?:icon082:
0係日本果年冇掂過籃球:icon101:
可能成日搬行李體能好左,跑動自然多左:icon101:
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1301:43 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
監堂嘛:icon101:
我而家係副學士果邊呀
女係冇大學生咁尊貴
比人空堂用既電腦room都係我當值
易混熟好多
有幾個問我拎contact既
一係果時有女(重點都係唔靚:icon082: )
一係就除非超鐘意,唔係我盡良唔搞咁多野啦 ...
我果日去旅遊展,同個zurich既姐姐傾左15分鐘計
佢拎左我電話,話叫hsbc做緊hr既朋友介紹工我返:icon101:
原帖由 STAM 於 2010-6-1303:03 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
py好似都憤憤地:icon118: :icon101:
how? :icon101:
原帖由 makkaho 於 2010-6-1304:31 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
其實你地打籃球平均打幾耐就要換一對籃球鞋?:icon101:
我上一對,5年左右:icon101:
不過我打得唔密同埋好少爆人:icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-1304:15 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我上一對,5年左右:icon101:
不過我打得唔密同埋好少爆人:icon101:
我地踢波大約一年就一對:icon101:
不過我踢得密,一星期至少一場+i成日爆人:icon101:
原帖由 hoyte 於 2010-6-1304:12 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
how? :icon101:
唔記得係邊到睇過話佢撐公民黨
不過做得佢地呢行個個正常都會留意時事政治架啦:icon101:
原帖由 STAM 於 2010-6-1304:41 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
唔記得係邊到睇過話佢撐公民黨
不過做得佢地呢行個個正常都會留意時事政治架啦:icon101:
撐公民黨...會被LSD批鬥嗎?:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1304:51 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
撐公民黨...會被LSD批鬥嗎?:icon101:
你要幫佢出頭打倒天才同橙力:icon074: :icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1304:51 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
撐公民黨...會被LSD批鬥嗎?:icon101:
現在不是盟友來的嗎:titter:
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1304:51 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
撐公民黨...會被LSD批鬥嗎?:icon101:
你out唔out啲呀:icon101:
http://img40.imagefra.me/img/img40/6/6/13/siuwaison/f_pr1m00fonnom_a163995.jpg
http://img38.imagefra.me/img/img38/6/6/13/siuwaison/f_pr1m00fonnom_f9355e3.jpg
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1315:14 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
憤既定義係咩先
人與人相處 憤怒係在所難免...:icon071: :icon101:
:icon071:
原帖由 STAM 於 2010-6-1316:41 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
唔記得係邊到睇過話佢撐公民黨
不過做得佢地呢行個個正常都會留意時事政治架啦:icon101:
有線電視新聞女主播王沛然的《牛扒歌》:
平底鑊上煎一煎,
反轉再將喼汁添。
六成半熟剛剛好,
四十幾蚊抵到癲。
http://evchk.wikia.com/wiki/%E6%96%B0%E6%B5%AA%E5%BE%AE%E5%8D%9A
方炯鑌
幾光良喎
:icon075:
http://i48.tinypic.com/f1iana.jpg
http://i45.tinypic.com/fp11v.jpg
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-1307:28 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
有線電視新聞女主播王沛然的《牛扒歌》:
平底鑊上煎一煎,
反轉再將喼汁添。
六成半熟剛剛好,
四十幾蚊抵到癲。
http://evchk.wikia.com/wiki/%E6%96%B0%E6%B5%AA%E5%BE%AE%E5%8D%9A ...
:eek2:
真係佢作?:icon101:
[预告][日菁]2010夏季日剧 - 不能被原谅的搜查官 [堺雅人\锦戸亮\杏\りょう\大杉涟][繁体中文字幕] 日菁字幕组
[预告][日菁]2010夏季日剧 - 逃亡律师 [上地雄辅\石原さとみ村川絵梨\高月彩良\北村一辉\矢田亜希子][繁体中文字幕] 日菁字幕组
[预告][日菁]2010夏季日剧 - GOLD [天海佑希\长泽まさみ\反町隆史\寺岛进\水上剣星][繁体中文字幕] 日菁字幕组
[预告][日菁]2010夏季日剧 - 崖边的绘里 [山田优\冢地武雅\小泉孝太郎\田中要次\大杉涟\阵内孝则][繁体中文字幕] 日菁字幕组
[预告][日菁]2010夏季日剧 - 自恋刑警 [长瀬智也\生田斗真\中岛美嘉\要润\矢作兼\少路勇介][繁体中文字幕] 日菁字幕组
[预告][日菁]2010夏季日剧 - 热海搜查官 [小田切譲\栗山千明\松重豊\松尾スズキ][繁体中文字幕] 日菁字幕组
[预告][日菁]2010夏季日剧 - 震撼鲜师 [速水もこみち\志田未来\比嘉爱未\村上健志\石黒英雄\小日向文世][繁体中文字幕] 日菁字幕组
[预告][日菁]2010夏季日剧 - 美丘 [吉高由里子\林遣都\胜地凉\水沢エレナ\真矢みき][繁体中文字幕] 日菁字幕组
[预告][日菁]2010夏季日剧 - GM [东山纪之\多部未华子\大仓忠义\吉沢悠\小池栄子\八嶋智人\生瀬胜久\椎名桔平][繁体中文字幕] 日菁字幕组
附:麻辣论坛最新公告一则:
从即日起,本论坛禁止发布任何有关于桐谷美玲的新闻和链接,违规者将作删除ID处理,望论坛会员之间互相转告,谢谢合作!
國民彩之後又一個俾TVB T封殺:(
桐谷又O係公開場合對日清表示反感?:(
馬子俊FANS淚目:(
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-1308:56 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
方炯鑌
幾光良喎
:icon075:
903訪問中喎:icon082:
原帖由 oolongtea 於 2010-6-1309:25 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
[预告][日菁]2010夏季日剧 - 不能被原谅的搜查官 [堺雅人\锦戸亮\杏\りょう\大杉涟][繁体中文字幕] 日菁字幕组
[预告][日菁]2010夏季日剧 - 逃亡律师 [上地雄辅\石原さとみ村川絵梨\高月彩良\北村一辉\矢田亜希子][ ...
31楼
楼主我是麻辣论坛的会员。你不要在这里谣言惑众了!论坛的消息我都清楚的很,不信你现在可以去论坛看看,哪里有封杀吧花的消息?!你要是能找出来我给你当干儿子!再说了,日菁夏季制作的名单月底才会发布,别把我们当成傻子了!想骗大家,回去在修炼几年吧!
http://www.mytvbt.com/
:icon101: