原帖由 李喂凸 於 2010-6-1301:12 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
唔鐘意女玩眉色
http://img37.imagefra.me/img/img37/6/6/12/siuwaison/f_16fcm_3fa7f36.jpg
http://img40.imagefra.me/img/img40/6/6/12/siuwaison/f_16fhm_750a142.jpg
http://img38.imagefra.me/img/img38/6/6/12 ...
佢近排會來台宣傳電影
http://i47.tinypic.com/30iuukn.jpg
http://i47.tinypic.com/300tq1j.jpg
睇鐵打
要在家休息3日了......
原帖由 makkaho 於 2010-6-1304:31 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
其實你地打籃球平均打幾耐就要換一對籃球鞋?:icon101:
2,3年吧:icon082:
打到個底都甩
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-1302:33 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
....你唔講我都唔覺:icon101:
我由日本返黎之後係咪好似冇一齊打過?:confused:
其實我都唔知自己由幾時開始打法唔同左:icon101:
:icon075:
你去日本跟山p學師先改打法?:icon082:
原帖由 橋子 於 2010-6-1308:56 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
佢近排會來台宣傳電影
你們台灣真好耶,電影又來,又有個小巨蛋...
【鄭孟緹╱台北報導】傑尼斯團體「KAT-TUN」8月27、28日首登台北小巨蛋,2場約2萬張門票昨下午1點開賣,兩小時狂銷9成,最貴的2800元席次全被搶光,比前年來台的「嵐」更賣座,僅次於出道15年的師兄「V6」。
龜梨和也領軍的KAT-TUN,成員包括田中聖、上田龍也、田口淳之介、中丸雄一、赤西仁,首度辦亞洲巡演,8月陸續在韓、台開唱,赤西仁卻缺席。
台北演唱會昨開賣,大批粉絲上網或親洽售票點搶購,造成網站當機。售票網站不得已在下午3點起暫停售票2小時,進行座位清算,2小時大賣1萬8千張,賣座率達9成。1樓特區與2樓環狀舞台的2800元最貴席次最搶手,每場約5600席,昨開賣不久即售罄。
KAT-TUN成員赤西仁脫隊赴美發展,其餘5人忙著日本巡演,下周還將推出第5張專輯《NO MORE PAIN》。日本《FRIDAY》周刊報導,新專輯收錄成員上田龍也創作的新歌《兔子還是野狼》(Rabbit or Wolf,暫譯)。
新歌透露決裂 赤西仁「可惡的狼」
歌詞寫道:「可惡的野狼冒充可愛的兔子,假裝友好,再伺機吃掉牠們。」「何謂真正的正義?不知道乾脆早點消失。」疑似影射赤西仁是「可惡的狼」,與其他成員的關係急凍,未來可能不會再歸隊了。
主辦單位前天閃電公布次日賣票,不到24小時,售票便達9成,在台人氣可見一斑。KAT-TUN台北演唱會還有少許座位,購票洽年代售票系統www.ticket.com.tw。
V6賣票 衝最快
NO.1 V6
演唱會時間:2009/11/21、22
售票狀況:1小時賣1萬3千張(約6成5),最貴席次售罄
每分鐘門票銷量:約217張
NO.2 KAT-TUN
演唱會時間:2010/8/27、28
售票狀況:2小時賣1萬8千張(約9成),最貴席次售罄
每分鐘門票銷量:約150張
NO.3 嵐
演唱會時間:2008/10/11、12
售票狀況:3小時賣1萬2千張(約6成)
每分鐘門票銷量:約67張
NO.3 NEWS
演唱會時間:2007/10/6、7
售票狀況:6小時賣2萬4千張(約9成6)
每分鐘門票銷量:約67張
NO.5 嵐
演唱會時間:2006/9/16、17
售票狀況:5小時賣1萬5千張(約8成)
每分鐘門票銷量:約50張
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1312:25 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
睇鐵打
要在家休息3日了......
當請假看世杯吧:icon082:
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1312:49 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
當請假看世杯吧:icon082:
星期二見靚女學生架嘛:icon116:
也會追番劇,寫文既~
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1301:06 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
星期二見靚女學生架嘛:icon116:
也會追番劇,寫文既~
得星期二先有靚女?
又,有冇學生approach你:icon111: :icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1301:18 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
得星期二先有靚女?
又,有冇學生approach你:icon111: :icon101:
監堂嘛:icon101:
我而家係副學士果邊呀
女係冇大學生咁尊貴
比人空堂用既電腦room都係我當值
易混熟好多
有幾個問我拎contact既
一係果時有女(重點都係唔靚:icon082: )
一係就除非超鐘意,唔係我盡良唔搞咁多野啦
d女一出沒就一班人,到時唱哂成班都知,真係唔奇:icon101:
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1301:43 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
監堂嘛:icon101:
我而家係副學士果邊呀
女係冇大學生咁尊貴
比人空堂用既電腦room都係我當值
易混熟好多
有幾個問我拎contact既
一係果時有女(重點都係唔靚:icon082: )
一係就除非超鐘意,唔係我盡良唔搞咁多野啦 ...
你地呢d靚仔真係屈機:icon116:
這些機會不是我的.jpg:icon116:
副學士d女應該正過degree?:icon101:
原帖由 henrytam 於 2010-6-1301:54 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
你地呢d靚仔真係屈機:icon116:
這些機會不是我的.jpg:icon116:
副學士d女應該正過degree?:icon101:
x2:icon075: :icon116:
不過可能只是拎電話叫幫手整電腦:icon074:
...:icon101:
[ 本帖最後由 傑夫仔 於 2010-6-1302:06 PM 編輯 ]
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1302:05 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon075: :icon116:
不過可能只是拎電話叫幫手整電腦:icon074:
...:icon101:
我記得d情節成日都係整完電腦會有獎勵架喎:( :( :( :( :icon124: :icon101:
原帖由 henrytam 於 2010-6-1302:06 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我記得d情節成日都係整完電腦會有獎勵架喎:( :( :( :( :icon124: :icon101:
看得太多動畫了吧:( :icon101: :icon101:
原帖由 henrytam 於 2010-6-1301:54 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
你地呢d靚仔真係屈機:icon116:
這些機會不是我的.jpg:icon116:
副學士d女應該正過degree?:icon101:
10尾,20出頭既港女,對親都係一樣大既幼稚港男
見20幾職場人都好奇下既:icon101:
一dd啦,poly女出名愛打扮
有科叫健康學
學護理的
有時著制服的:icon094: :icon124:
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1302:05 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
x2:icon075: :icon116:
不過可能只是拎電話叫幫手整電腦:icon074:
...:icon101:
去!有次幫女插notebook ram咁小事
佢叫我上屋企,食下野
我都正人君子咁叫佢拎落樓下公園搞掂就走算啦:icon101:
(好啦!重點都係有仔+樣唔岩我口味)
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1302:11 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
看得太多動畫了吧:( :icon101: :icon101:
我明明記得好似係睇緊CCTVB:( :( :( :( :( :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101:
動畫就唔駛整電腦咁麻煩都有獎勵啦:icon101:
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1302:14 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
10尾,20出頭既港女,對親都係一樣大既幼稚港男
見20幾職場人都好奇下既:icon101:
一dd啦,poly女出名愛打扮
有科叫健康學
學護理的
有時著制服的:icon094: :icon124: ...
令我諗起中學d女見到中年阿叔老師都會"0答"糖:icon102: :icon101:
poly女乜岩你d型男囉:icon111: :icon101:
讀degree既可能份人會認真好多,畢竟我覺得成績有返咁上下的女通常都幾勤力:icon101:
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1302:18 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
去!有次幫女插notebook ram咁小事
佢叫我上屋企,食下野
我都正人君子咁叫佢拎落樓下公園搞掂就走算啦:icon101:
...:icon101:
你份工就好,可以對住咁多幼女:icon075: :icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1302:22 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
...:icon101:
你份工就好,可以對住咁多幼女:icon075: :icon101:
那些女都唔幼啦掛:icon094: :icon101: