原帖由 STAM 於 2010-6-1303:35 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我o個時完全唔知你做乜9:( :icon101:
甚麼時候?:(
當時?全晚?:(
原帖由 STAM 於 2010-6-1303:36 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
多謝:(
但你全晚雙手互翹做甚麼春?:(
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1303:35 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
有冇似邊個主播?:icon030:
身邊冇人似,氣質都唔似:( :(
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-1303:36 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
甚麼時候?:(
當時?全晚?:(
o個一野:icon101:
原帖由 STAM 於 2010-6-1303:39 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
o個一野:icon101:
我做了甚麼?:(
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-1303:37 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
但你全晚雙手互翹做甚麼春?:(
有安全感:(
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-1303:39 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
我做了甚麼?:(
接佢o既垃圾:(
原帖由 STAM 於 2010-6-1303:40 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
接佢o既垃圾:(
Gentlemanship:(
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-1303:41 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
Gentlemanship:(
ok:(
原帖由 STAM 於 2010-6-1303:39 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
有安全感:(
人地pk點算:(
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-1303:42 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
人地pk點算:(
我會笑佢:(
原帖由 STAM 於 2010-6-1303:43 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我會笑佢:(
乘勢拖人啦d1u:(
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-1303:43 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
乘勢拖人啦d1u:(
你地想得太多:(
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-1303:43 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
乘勢拖人啦d1u:(
條女is good?:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1303:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
條女is good?:icon101:
不錯的說:(
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-1303:49 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
不錯的說:(
Stam真勁,一年換幾條女:(
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1303:50 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
Stam真勁,一年換幾條女:(
高手高手高高手:(
原帖由 makkaho 於 2010-6-1301:00 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
一個你明知佢係ON9既人你仲咁在意佢講乜做乜姐,算9數把啦
反正你都唔會有D咩期望佢會有D咩大體言論出黎架啦
:icon8: :icon075:
而家無記D外購劇
D人名,地方名之類全部都用晒大陸D字幕組的譯名:icon101:
原帖由 makkaho 於 2010-6-1304:01 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
而家無記D外購劇
D人名,地方名之類全部都用晒大陸D字幕組的譯名:icon101:
亞記二套韓劇
一屋叉燒的家庭(一屋都係西巴?:icon065: )
愛情犀利哥(主角又唔係乞兒:bye: )