使用道具 舉報
原帖由 rob_van_dam 於 2009-2-4 07:59 PM 發表 頭2場頭3名正係一開始擺前果3隻,成班馬鬥爬返黎
原帖由 Stanley Traore 於 2009-2-4 08:38 PM 發表 好爸爸贏G1我都無喊得咁西利 1787 04/02/2009 20:08 跑馬地 星期三 連贏 3 場 1 紅旗威揚 + 3 至勇名駒 + 5 永寶駒 $50 $150.00
原帖由 olden_polynice 於 2009-2-4 10:10 PM 發表
原帖由 Stanley Traore 於 2009-2-4 10:48 PM 發表 點解會告得甩
原帖由 olden_polynice 於 2009-2-4 11:06 PM 發表 因為韋達騎
原帖由 Stanley Traore 於 2009-2-5 12:06 PM 發表 呢排真係黑到你唔信 可能個天整定我要戒賭
原帖由 AI3 於 2009-2-8 06:08 PM 發表 今年第一次 隻鳥語花香又行過
原帖由 henrytam 於 2009-2-8 19:06 發表 我中本地實力 不過當然只係place
原帖由 olden_polynice 於 2009-2-11 23:48 發表 今晚d熱門咁犀利
原帖由 Reina Tanaka 於 2009-2-13 18:56 發表 馬會騎師衛韜禮已提出書面申請,要求牌照委員會於2009年2月22日星期日沙田賽事結束後,將其馬會騎師牌照撤銷。 下季要再來呀~~
原帖由 射手shooter 於 2009-2-13 08:03 PM 發表 驍將王改變左佢成個客串期
原帖由 射手shooter 於 2009-2-12 07:35 PM 發表 若果首飾前過再豐裕就好笑了
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 15:40 , Processed in 0.031235 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.