使用道具 舉報
原帖由 Reina Tanaka 於 2009-2-26 03:09 AM 發表 下列馬匹命名已獲淮: 烙 號馬名馬 主練馬師A088爆石何鴻燊博士摩加利 好名
原帖由 hoyte 於 2009-2-26 11:39 AM 發表 .... 但係又去返a布啦?
原帖由 小馬 於 2009-2-28 22:26 發表 聽日同一世界殺唔殺得晒
原帖由 Reina Tanaka 於 2009-2-28 11:37 AM 發表 馬會下季嚴打馬匹表現反覆
原帖由 rob_van_dam 於 2009-3-1 01:48 PM 發表 老人家太平洋又黎爆冷
原帖由 rob_van_dam 於 2009-3-4 10:57 PM 發表 倫敦快車
原帖由 rob_van_dam 於 2009-3-7 17:56 發表 閒話一句太強了
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 15:40 , Processed in 0.028566 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.