原帖由 Stanley Traore 於 2009-2-15 18:00 發表 好耐未見過勝哥出超必了...雖然寶寶最後都係輸
使用道具 舉報
原帖由 olden_polynice 於 2009-2-19 12:36 AM 發表 今晚d馬又咁正路
原帖由 henrytam 於 2009-2-19 01:13 AM 發表 中左悅璐孖寶place
原帖由 MatthewChor 於 2009-2-19 12:42 AM 發表 火鳳凰三連捷
原帖由 Reina Tanaka 於 2009-2-22 03:15 PM 發表 閒王中唔中..入錯行底出300蚊p?
原帖由 射手shooter 於 2009-2-22 03:11 PM 發表 今日個A+3大利跟前 蓮華及爆冷隨時又奶野
原帖由 rob_van_dam 於 2009-2-22 04:40 PM 發表 點心 金岡盃二世?
原帖由 AI3 於 2009-2-22 04:50 PM 發表 又有聰明錢? 條q 得番61 真是有人中到應
原帖由 Reina Tanaka 於 2009-2-22 16:45 發表 點心勁過創惑
原帖由 孫中謝拉特.奧雲 於 2009-2-22 21:28 發表 我暈喇 第七口孖寶差十蚊 , 拖左五隻 已經唔要蓮華生輝 , 佢同黃鑽石之間揀左黃鑽石....................
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 15:40 , Processed in 0.024496 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.