原帖由 Reina Tanaka 於 2009-3-13 00:13 發表 阿巫唔騎隻鷹臨好計劃 昌昌轉騎 長有..暫時未知會邊個騎 不過而且遽聞係搵都爾
使用道具 舉報
原帖由 射手shooter 於 2009-3-13 12:17 AM 發表 若果要放做步速的話,不如用蔡明紹啦,A+3放到一席唔奇架
原帖由 Reina Tanaka 於 2009-3-13 00:21 發表 10磅仔應該唔騎得G1...
原帖由 射手shooter 於 2009-3-15 04:44 PM 發表 再領風騷放嬴 證明上次柏寶騎錯哂 好爸爸路短,下場冠軍一哩又100% 蓮華冇籍口了
原帖由 henrytam 於 2009-3-15 04:47 PM 發表 好爸爸真係短左少少? 不過200M時好爸爸曾經追得好勁,但最後100M再領風騷係走勢轉返勁 而好爸爸其實都已經彈甩哂後面 係再領風騷1400特佳還是再進步 ...
原帖由 AI3 於 2009-3-15 04:56 PM 發表 轉倉
原帖由 射手shooter 於 2009-3-15 04:44 PM 發表 下場冠軍一哩又100%
原帖由 Reina Tanaka 於 2009-3-15 17:18 發表 不過會換邊個?? 冠軍一哩同Prix Ganay同日跑 蘇銘倫無可能過來
原帖由 Reina Tanaka 於 2009-3-15 04:58 PM 發表 唔算係短左少少 今日個場痴痴地 好爸爸最後一段21秒都未必可以追到
原帖由 henrytam 於 2009-3-15 05:23 PM 發表 oh... 明白了 因為我由女皇銀禧盃那場先開始睇 唔知個地咁利放
原帖由 Reina Tanaka 於 2009-3-15 05:26 PM 發表 跑左9場 全X部放頭馬贏
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 17:27 , Processed in 0.034533 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.