原帖由 henrytam 於 2009-3-22 04:52 PM 發表 18台話馬會自稱打吡係全球第二最高獎金? 原來只係指全球打吡賽獎金只「屈居」於日本打吡之下 ...
使用道具 舉報
原帖由 AI3 於 2009-3-22 08:32 PM 發表 「此駒質素確高,而其進度亦佳,如今在白德民出色發揮下勝出打覉,可說已成功完成其到港的第一個重要任務,這匹四歲馬已展示出上佳潛質,期望牠能保持進度,繼續向往後連串重要大賽進軍。現時我們的計劃是,繼續保持馬兒良好狀態,下 ...
原帖由 hoyte 於 2009-3-22 06:22 PM 發表 白德民見過鬼怕黑,一早發定力先
原帖由 henrytam 於 2009-3-29 01:36 發表 詩柏馬場特利大逃?
原帖由 AI3 於 2009-4-5 16:56 發表 再豐裕終於先過奇寶
原帖由 AI3 於 2009-4-5 04:56 PM 發表 再豐裕終於先過奇寶
原帖由 henrytam 於 2009-4-6 10:33 PM 發表 韋達 G1 X G1外 O
原帖由 射手shooter 於 2009-4-12 03:09 PM 發表 澳港盃,勝利飛駒半步不蝕取勝 威武雄師第二,放下第三
原帖由 olden_polynice 於 2009-4-12 21:03 發表 葉生呢排真係旺
原帖由 AI3 於 2009-4-26 03:59 PM 發表 阿蔡又是最冷果隻
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 17:25 , Processed in 0.030049 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.