原帖由 孫中謝拉特.奧雲 於 2009-6-7 07:28 PM 發表 力奇駿馬有披我仲贏得多
使用道具 舉報
原帖由 Stanley Traore 於 2009-6-6 23:33 發表 Sea The Stars贏葉森打比....好感動 崔家又攞1個歐洲G1 我相信好難再有一隻雌馬配種能力強得過Urban Sea
原帖由 射手shooter 於 2009-6-10 09:42 PM 發表 宜家馬會台名家貼士係各自俾,好過以前夾硬砌夠四隻
原帖由 olden_polynice 於 2009-6-10 23:01 發表 咪仲衰 一場tip左一半馬
原帖由 射手shooter 於 2009-6-10 11:13 PM 發表 都唔係,或者有馬迷只跟某位貼士去買 18台咪又係咁,tip左一半馬話有機會,跑唔出佢地四選就話跑左五六選的馬
原帖由 olden_polynice 於 2009-6-12 11:04 PM 發表 但方生呢排好似係咁中
原帖由 rob_van_dam 於 2009-6-20 22:47 發表 蓮華第五...
原帖由 射手shooter 於 2009-6-20 10:49 PM 發表 臨場急,出閘隻馬上左口,全程緊迫競跑 最尾五十弱退 我覺得應該要試埋七月盃
原帖由 henrytam 於 2009-6-21 01:57 發表 冇睇,不過我覺得佢返香港跑都未必贏到 如果都可以所負不多的話,香港d 水準真係神
原帖由 射手shooter 於 2009-6-21 08:14 AM 發表 有得睇好睇,睇怕好快被delete nJRpKC5e5lo 直路賽好蝦人發揮,神勇鬥士都跑到一鑊泡 七月盃都係直路,望蓮華生輝只係未熟應而落第,而不是直路苦手 ...
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 21:26 , Processed in 0.032847 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.