使用道具 舉報
原帖由 孫中謝拉特.奧雲 於 2009-5-31 20:37 發表 隻馬固然有 , 但最大功勞我覺得係馬偉昌喎~真係發揮得唔錯 柏寶都冇跑錯啦~係輸LAST 50~
原帖由 射手shooter 於 2008-11-2 17:19 發表 馬偉昌你返鄉下耕田啦
原帖由 射手shooter 於 2008-12-30 00:02 發表 買少隻,造福馬迷
原帖由 射手shooter 於 2009-5-31 11:38 PM 發表 昌哥今季歷盡起跌 我季初仲話佢...
原帖由 Stanley Traore 於 2009-6-6 11:33 PM 發表 Sea The Stars贏葉森打比....好感動 崔家又攞1個歐洲G1 我相信好難再有一隻雌馬配種能力強得過Urban Sea
原帖由 rob_van_dam 於 2009-6-7 14:43 發表 伏特加幾步就過左deep sky
原帖由 射手shooter 於 2009-6-7 03:24 PM 發表 鞍上人騎得好論盡 勝在隻馬超級
原帖由 射手shooter 於 2009-6-7 15:24 發表 鞍上人騎得好論盡 勝在隻馬超級
原帖由 cavasake 於 2009-6-7 03:51 PM 發表 我覺得騎得好過四位.. 特別係最後衝刺o個幾下...真係分到高低
原帖由 孫中謝拉特.奧雲 於 2009-6-7 06:58 PM 發表 大豐收 捉到龍馬精神
原帖由 henrytam 於 2009-6-7 19:19 發表 最後一場影相得第4
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 21:28 , Processed in 0.041026 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.