原帖由 henrytam 於 2009-5-23 13:56 發表 咁講真係驚.................... 因為係香港....早露鋒芒的騎師....有好多下場都很.............................. 希望冇事
使用道具 舉報
原帖由 AI3 於 2009-5-24 05:13 PM 發表 過關是退$ 定當1?
原帖由 olden_polynice 於 2009-5-24 05:15 PM 發表 咪一樣
原帖由 AI3 於 2009-5-24 17:17 發表 原來是當1 我加州過尚兄收番20.5
原帖由 henrytam 於 2009-5-31 04:06 PM 發表 閒話一句咁熱? 1600M跳2400M,加未知夠唔夠長力喎
原帖由 AI3 於 2009-5-31 04:18 PM 發表 阿摩成功爆冷 自由好直路好像閃一閃??
原帖由 henrytam 於 2009-5-31 04:26 PM 發表 都唔明點解爆冷Win冷過閒話一句
原帖由 AI3 於 2009-5-31 04:27 PM 發表 因為白德民騎閒話
原帖由 olden_polynice 於 2009-5-31 18:07 發表 爆冷
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 19:25 , Processed in 0.024852 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.